Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk jo ikke spille mye under Harry i Spurs, men nå har han ikke Bale å konkurrere mot.

 

Vi forresten være så modig/breial at jeg påstår at vi har vinduets desidert beste varp i Holtby.

 

Monreal vil være en meget god signering for Woolwich, Ba er vel det allerede for Chelski (når Rafa velger å bruke han), Zaha har kjempepotensiale men kostet mye og kommer ikke før sommeren, Butland er en potensiell matchvinner, Newcastle har jo dog noen flotte signeringer i f.eks Gouffran og Sissoko.

Men tar man i betraktning alder, penger brukt og talent samt A-landskamper, så tror jeg Holtby tar den tittelen.

Lenke til kommentar

Men Holtby sto jo for noe av det beste noen Tottenhamspiller har vist av kreativitet på flere uker bare på noen minutter! :<

 

(Men det er mulig han klarte å finne så mye rom å motta pasninger i fordi Norwich ikke var forberedt på ham og han er noe mer bevegelig enn Deuce, da).

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Vi vet jo hvor lenge vi ventet på Lloris, to forskjellige scenarier ja, men Holtby må vise via flere innhopp at formen er jevn, og at han holder nivået (noe vi allerede har sett tegn på).

 

Leker med tanken på at kamper hvor vi får styre, så ligger Dembele dypt og Holtby bak spissen med sine kreative løsninger og få touch som vi så mot Norwich.

Mens kamper der motstander ligger lavt med laget så kan Holtby og Dembele bytte plass da vi trenger musklene og drivkraften hans rundt/i boksen, og Holtby styrer spillet fra liggende midtbane-posisjon.

 

Gleder meg å få se Holtby på jevn basis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...