el mindo Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 Siggi har virkelig ikke levd opp til (mine) forventninger etter at han kom til klubben. Nå kommer Holtby inn i tillegg å gir ekstra konkuranse. Da spørs det om det blir mye av Sigurdsson på kant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 Kamptråd for i morgen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 Hva er vel et transfer-vindu uten Damiao? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 Noen tall på hvorfor vi trenger ny stadion. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 Curses! Slo meg på mållinja Chips.. Holtby får forresten trøye nummer 23. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 Dude, bruk hårprodukter. Det der er stygt. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 Hehe Lurer på hvor kjapt vi får se Holtby på banen, gleder meg! Skal komme ett video intervju senere på dagen. Ang Damaio, ja takk gjerne. Vi trenger en spiss, par dager igjen å gjøre det på nå Levy!!! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 Dude, bruk hårprodukter. Det der er stygt. Eller gjør som meg, fjern hele driten. Harry, men det funker. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 Spurs har vel en venteliste på sesongkort som teller +35k. Synd for Spurs at de ikke fikk OL-stadion - de hadde i mine øyne den beste løsningen der. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Det stemmer at det er mange i venteliste, det blir dog spennende å se hvor mange av de som faktisk kjøper den når det er deres tur dog. Med det sagt er det helt klart på tide med flere tilskuer-plasser for Spurs, er ikke ofte billettene kommer ut for general-sale så vidt jeg har skjønt. På en måte er jeg egentlig fornøyd med at vi ikke fikk OL-stadion. Slik planene er så blir det jo så og si på akkurat samme plassen som WHL (sør-veggen blir nord-veggen), samt at leilighetene og kjøpesenteret vil forhåpentligvis være en kjempestor forbedring for bolig-området rundt stadion. Det trengs.. Endret 29. januar 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Noen sitater fra Holtby for de som ikke gidder å vente til video-intervjuet, eller skal på jobb Edit: Er visst ikke fra video-intervjuet, men er iallefall mange gode der. Her er også en splitter ny video (publisert i går) som viser alle Holtbys målgivende pasninger, og mål i 2012-2013 sesongen. http://www.youtube.com/watch?v=pbelCTU9xlg&feature=youtu.be Endret 29. januar 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 Quote AvB: "We have had good news on Defoe's injury and it is not true that he will require surgery". Ifølge ESPN åpner han også døren for en signering av en spiss. Gah, hater overgangsvinduet Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 Spurs har vel en venteliste på sesongkort som teller +35k. Synd for Spurs at de ikke fikk OL-stadion - de hadde i mine øyne den beste løsningen der. Nå er jeg ikke helt inne på hvilket lag du holder med Sovehest men på vegne av 90% av alle Spursfans kan jeg trygt si at vi er ekstremt lettet over at klubben ikke gikk for OL-løsningen, det ville vært katastrofe å flytte stadion så langt unna vårt hjem. Greit nok i en liten by som Manchester eller Liverpool der det ikke er så mange konkurrenter men i London med alle de 746 forskjellige lagene er det å bytte bydel det samme som å legge ned hele klubben spør du meg Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 Nå er jeg ikke helt inne på hvilket lag du holder med Sovehest men på vegne av 90% av alle Spursfans kan jeg trygt si at vi er ekstremt lettet over at klubben ikke gikk for OL-løsningen, det ville vært katastrofe å flytte stadion så langt unna vårt hjem. Greit nok i en liten by som Manchester eller Liverpool der det ikke er så mange konkurrenter men i London med alle de 746 forskjellige lagene er det å bytte bydel det samme som å legge ned hele klubben spør du meg Har også hørt at Spurs ønsket også å bygge om stadion etter OL, noe de ikke ville få, om det hadde vunnet bud runden. Dette var et ønske fordi mållinjen ville (med løpebane og det hele) ende opp ca 70 m. fra tribunen. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 Stemmer det, og det gjorde ikke akkurat saken bedre. Personlig er jeg imidlertid overbevist om at hele greia var et spill for galleriet og en måte å oppnå to ting på: 1. Få mer økonomisk støtte fra bydelen mtp ny stadion der vi holder til nå ("hvis dere ikke gir oss alt dere kan velger vi en annen bydel") 2. Et lite takk for sist til hu det Karen-eller-hva-hun heter-berta hos West Ham. Presse opp prisen og holde en av de nærmeste konkurrentene nede. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 Har også hørt at Spurs ønsket også å bygge om stadion etter OL, noe de ikke ville få, om det hadde vunnet bud runden. Dette var et ønske fordi mållinjen ville (med løpebane og det hele) ende opp ca 70 m. fra tribunen. Spurs ønsket vel å rasere hele OL-stadion, gjenreise den men beholde gresset og grunnarbeidet (som ofte er det dyreste i slike konstruksjoner uansett). De tilbydde seg vel og å bygge en egen mindre friidrettsstadion et annet sted i London slik at friidretten hadde et sted å løpe. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 Velkommen Lewis Holtby Det jeg faktisk ikke har tenkt på, han spilte i CL med Schalke, og skulle snart møtt Galatasaray. Velkommen til EL istedetfor da http://youtu.be/Y1yIFN0v2wE 1 Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) Spurs ønsket vel å rasere hele OL-stadion, gjenreise den men beholde gresset og grunnarbeidet (som ofte er det dyreste i slike konstruksjoner uansett). De tilbydde seg vel og å bygge en egen mindre friidrettsstadion et annet sted i London slik at friidretten hadde et sted å løpe. Forståelig nok. Med første rad 70 meter fra mållinjen, en 110 meter lang bane og 70 meter opp til bakerste rad, vil man sitte 250 meter unna det ene målet. Hav er vitsen med å dra på en FOTBALL-stadion da? Endret 30. januar 2013 av el mindo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå