Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å konstatere at ingen har gjort det er nok en overdrivelse, på samme måte som at all fansen mislikte han.

 

Ingen hemmelighet at Bale fikk en treg start, og selv om flere av frustrasjon luftet sine tanker på TV så representerer de nødvendigvis ikke flertallet, må huske at fyren var meget ung og jeg tviler på at de fleste som luftet sine frustrerte tanker levnet det mye tid og omtanke.

 

Det positive er at han til tross for en luggete start har utviklet seg så til de grader, noe som jo kan være en ting til ettertanke for lag som gir spillere max 6 måneder før de gir dem opp.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Hooper ble frigitt av ungdomsakademiet vårt i en alder av 14 fordi han visstnok ikke var god nok.

Vet ikke om han fortsatt bærer nag, men skal ha uttalt at det beste hadde vært å skåre mot Spurs, selv om han ikke har utelukket at han kunne ha spilt for oss igjen.

 

Som spiller virker han mer som en spiss som er på rett plass til rett tid, en sann måltyv med andre ord.

Fra det ytterst lille jeg har sett så har han ingen andre ekstremferdigheter enn at han skårer jevnt med mål.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Hva er sjansen til at Spurs - Southampton blir flytta til mandag den sjette, mon tro? Noen som vet når TV-kampene velges?

 

Seks uker før, så du må nok vente til mars før du får det bekreftet. Skal jeg tippe så blir Sky-kampene den helga sånn her:

 

Swansea vs Man City - Lørdag 13:45 (evt. mandag 21:00)

Liverpool vs Everton - Søndag 14:30

Man Utd vs Chelsea - Søndag 17:00

Lenke til kommentar

Regner ikke med at den blir satt opp som søndagskamp, nei. Pga samme kampene du har der. Men om Tottenham skulle komme seg til EURO League-semifinalen så spilles den 2. mai. Then again, FA har vel ikke akkurat rykte på seg for å være så snille at de flytter kamper helt til mandagen av den grunn, har de?

 

Alle de tre nevnte kampene er av større betydning enn Spurs-kampen, så jeg tviler sterkt på at Sky velger å sende den. I så fall flytter FA den bare til søndag kl. 16:00 uten at det blir tv-kamp. Kan nesten garantere at den ikke blir flyttet til mandagen.

 

FA er ikke særlig snille, nei. Man Utd skal møte Everton søndagen før de reiser til Madrid, mens Real har fått kampen sin fremskjøvet til lørdagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...