Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva mener du er feil?

Vet ikke mye om hans personlige historie, så hadde vært morsomt å vite.

 

Ikke en direkte feil, men historien om Benoît Assou-Ekotto, forklarer ikke at han bruker LOL i form av Lots Of Love og ikke Laughing Out Loud.

 

Digger Benny og kan anbefale noen andre artikler for et større innblikk i denne karen, som f.eks: a really Smart guy. og I play for the money...

 

Kan samtidig slenge på noen ut daterte, men fine artikler om andre spillere i klubben, som er verdt å lese.

 

Tom Carroll: growing in stature at Spurs

 

Heurelho Gomes: has last laugh on critics (kjipt denne mannen har "forsvunnet")

  • Liker 1
Lenke til kommentar

The "joy" of overgangsvinduet :hmm:

 

Willian er gått ut i streik for å tvinge frem ett klubb bytte, og der står jo Spurs på første rad i rykteflommen!

 

Hvor mye av det som faktisk har rot i virkeligheten, er en helt annen sak ;) Men hvis det stemmer at han streiker og sutrer som en barnehageunge, så vil jeg ikke ha han til Spurs uansett...

Lenke til kommentar

At Benny mener lots of love med lol visste jeg :)

Det var mer Dempsey sin historie jeg var nysgjerrig på.

 

Flotte linker du har der Mindo, vi har noen herlige personligheter i klubben!

 

 

 

Som amerikaner selv, lurer jeg paa hva dere mener om Dempsey's spillemaate og hva du mener er den typiske amerikanske fotball "style". Dempsey laerte sin kreative stil med aa spille mot meksikanske innvandrer i trailer parken. Hans beste venn var meksikansk amerikaner selv. Jeg tror ikke det finnes et annet land som blander saa mange maater aa spille fotball. Her finner du mer om Dempseys bakgrunn

 

http://sportsillustrated.cnn.com/2010/soccer/world-cup-2010/writers/melissa_segura/06/09/dempsey/index.html

Lenke til kommentar

Nå har jeg desverre ikke sett mye MLS, men med tanke på alle de forskjellige folkegruppene i USA så kan jeg forestille meg at det er mange forskjellige syn på fotballfilosofier.

Vi ser jo bl.a i Norge de senere åra at vi begynner å åpne opp for noe annet enn den "ur-norske" skyte ballen opp mot en stor spiss.

Spillere som Joshua King, Alexander Tettey, Moa og Mos er jo noe positivt som har kommet ut av å kunne leve i et multi-kulturelt samfunn.

 

Ang. Dempsey har han blitt bedre gjennom året for Spurs.

Han slår meg som en meget "klok" spiller, muligens ikke en teknisk spiller med tanke på finter osv, men han gjør opp for det med nevnte klokskap og erfaring.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Nå har jeg desverre ikke sett mye MLS, men med tanke på alle de forskjellige folkegruppene i USA så kan jeg forestille meg at det er mange forskjellige syn på fotballfilosofier.

Vi ser jo bl.a i Norge de senere åra at vi begynner å åpne opp for noe annet enn den "ur-norske" skyte ballen opp mot en stor spiss.

Spillere som Joshua King, Alexander Tettey, Moa og Mos er jo noe positivt som har kommet ut av å kunne leve i et multi-kulturelt samfunn.

 

Ang. Dempsey har han blitt bedre gjennom året for Spurs.

Han slår meg som en meget "klok" spiller, muligens ikke en teknisk spiller med tanke på finter osv, men han gjør opp for det med nevnte klokskap og erfaring.

 

Mange sier at den amerikanske stil er "athletic" som setter en stoerre pris paa styrke og fart enn tekniske evner. Klinsmann proever aa endre dette.. Jeg haaper Diskerud bare blir bedre og bedre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...