Snurreleif Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Ja leste det der et par timer tilbake. Syntes det var rart om det kun var en "knock", han er ikke typen til å måtte hjelpes av banen bare for en liten smell. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Nei, sant.. .Redd vi ikke ser han på noen måneder igjen. "Heldigvis" ventet han til skadelisten vår var blitt litt mindre, og Parker var kommet tilbake. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Mjo, men Parker er vel ikke helt tilbake til der han var? Spiller han som i fjor er jo det fantastisk, men uansett er han et bedre alternativ per dags dato enn Livermore. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Jupp, bedre alternativ enn Livermore pdd. Parker har ikke mange kampene etter skade enda, så håper han er på en formstigende kurve. Men vi har vel ikke så veldig mange andre alternativer i den rollen(hvis jeg ikke glemmer noen helt her nå) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Livermore er det eneste alternativet på A-laget, ihvertfall som ballvinnende midtbane-spiller (i ytterste nød kan Vertonghen spille DM, men han vil jo aller helst spille CB). Derfor tviler jeg på at Levy/AVB nå lar Livermore gå til QPR, med mindre de er helt Harry (pun intended). Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Tipper Dembele fint hadde klart å spille i den posisjonen. Men det hadde ikke vært optimalt og laget har jo ikke akkurat så mange andre som kan spille i hans posisjon heller. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 (endret) Dembele spilte jo så og si i den posisjonen ved siden av Sandro da vi stilte 4-2-3-1, sammen utgjorde de PLs beste ballvinnende midtbane (mener jeg å huske), problemet er som du sier at vi mister den eneste kreative kraften vi har. Så enten må AVB gå tilbake til 4-2-3-1 med Dembele og Parker som holdende midtbanespillere, eller så må vi rett og slett bare kjøre Parker inn som ren erstatter for Sandro i 4-4-2. Kan hende vi blir tvunget til å kjøre 4-2-3-1 uansett nå, siden Ade mest sannsynlig drar til Afrika. Uansett har vi ikke råd til å sende Livermore til QPR, med mindre en langtids-erstatter for Parker er på vei inn. Edit: Vi har jo selvfølgelig Huddern, men han har ikke overbevist noe voldsomt den lille tiden han fikk spille etter min mening. Endret 17. januar 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Ade er vel allerede bekreftet reist til Afrika, tror jeg.. QPR kampen var hans foreløpig siste Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Ja stemmer vel det. Vi får satse på å hente Holtby tidlig.. Huddern kan forresten brukes i stedet for Livermore skulle Parker bli skadet, Huddlestone er fortsatt bedre enn Livermore per dags dato. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 ESPN rykter om det samme, hente Holtby tidlig. Er visst sånn halvveis avhengig av at Schalke får hentet inn en kar først. Ubekreftet, men ryktene(atter en gang) sier 4mnd ute på Sandro. Da ryker vel så og si resten av sesongen. Kneoperasjon, så er ikke utenkelig. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 I følge Skysports så kan det virke som om Schalke direktøren hinter mot at Holtby drar i Januar, vil i såfall være meget viktig for å få litt mer bredde i troppen. Regnet at Sandro var ute resten av sesongen så fort jeg fikk vite at han måtte opereres, pokker også.. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 (endret) Fotballsonen med en artikkel om historien til The Deuce De mente også at Assou-Ekkotto var verdt å nevne. Endret 17. januar 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 "Sagaen" fortsetter med mer Moutinho-stuff. Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Sandro ute av sykesenga: instagram.com/p/Ul-6hCOaqQ/ 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Herlig type, på god vei til å bli en legende i klubben! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 AVB har i kveld holdt en trening for, la oss kalle det "gatebarna", i Tottenham-området. Dette har han gjort av eget initativ, og det gjøres visstnok for å inspirere barna til å holde seg unna gategjengene og delta i sportslige-aktiviteter i stedet. Fantastisk Head Coach vi har fått, uten tvil Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 "Sagaen" fortsetter med mer Moutinho-stuff. Kan ikke bare Spurs hente Mexicaneren da? Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Ja, leste om det tidligere idag. At det var på eget initiativ, visste jeg ikke. Regnet med det var via en eller annen organisasjon. Kudos! Mye gjenger der borte, så det kommer garantert til å hjelpe en del Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Kan ikke bare Spurs hente Mexicaneren da? Jeg tenkte faktisk det samme så fort jeg leste artikkelen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå