Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd

InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Livermore er det eneste alternativet på A-laget, ihvertfall som ballvinnende midtbane-spiller (i ytterste nød kan Vertonghen spille DM, men han vil jo aller helst spille CB).

Derfor tviler jeg på at Levy/AVB nå lar Livermore gå til QPR, med mindre de er helt Harry (pun intended).

Lenke til kommentar

Dembele spilte jo så og si i den posisjonen ved siden av Sandro da vi stilte 4-2-3-1, sammen utgjorde de PLs beste ballvinnende midtbane (mener jeg å huske), problemet er som du sier at vi mister den eneste kreative kraften vi har.

Så enten må AVB gå tilbake til 4-2-3-1 med Dembele og Parker som holdende midtbanespillere, eller så må vi rett og slett bare kjøre Parker inn som ren erstatter for Sandro i 4-4-2.

Kan hende vi blir tvunget til å kjøre 4-2-3-1 uansett nå, siden Ade mest sannsynlig drar til Afrika.

Uansett har vi ikke råd til å sende Livermore til QPR, med mindre en langtids-erstatter for Parker er på vei inn.

Edit:

Vi har jo selvfølgelig Huddern, men han har ikke overbevist noe voldsomt den lille tiden han fikk spille etter min mening.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

AVB har i kveld holdt en trening for, la oss kalle det "gatebarna", i Tottenham-området.

Dette har han gjort av eget initativ, og det gjøres visstnok for å inspirere barna til å holde seg unna gategjengene og delta i sportslige-aktiviteter i stedet.

Fantastisk Head Coach vi har fått, uten tvil :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...