Snurreleif Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Her er målene våre fra kampen i går. Siste målet til Dempsey er smellvakkert! Selv om han hopper inn foran en annen Spurs-spiller [Youtube] http://m.youtube.com/#/watch?v=6RxtTonBKgA&feature=player_embedded&desktop_uri=%2Fwatch%3Ffeature%3Dplayer_embedded%26v%3D6RxtTonBKgA&gl=NO Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Hva er det med Clintern? Alle skudd han har som det blir noe ut av går jo via noen andre. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Tenkte på akkurat det samme da jeg så klippet, kanskje han bare går for rå kraft og håper på det beste? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Vi møter Leeds eller Birmingham neste runde av cupen. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Adebayor har snudd 180grader, og reist til Afrikamesterskapet med Togo. Håpe han finner scoringsformen der nede da i det minste Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Daniel Levy (@YouGotLevyed) Moutinho update: Porto wanted £26m but I've haggled them down to my old iPod mini. Only snag is they want it in blue and mine is green.... 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 http://metro.co.uk/2013/01/10/arsenal-and-chelsea-in-running-as-sevilla-president-negotiates-alvaro-negredo-sale-3346368/ Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 (endret) Villas-Boas vant "Manager of the Month" for Desember, "slo" Ferguson, Wenger og Benitez. http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2260744/Andre-Villas-Boas-wins-manager-month-award.html Endret 11. januar 2013 av Snurreleif 2 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 11. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2013 Obligatory wallpaper for a spursfan! 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Obligatory wallpaper for a spursfan! Utenfor WHL på kampdagen solgte de "Keep calm and hate Arsenal"t-skjorter, og Arsenal-toalettpapir. Jeg lo. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 De burde vunnet denne kampen. Enda flere tapte poeng mot dumpekandidater. Arsenal tar steget forbi på tabellen om de vinner hengekampene. Irriterende! Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Og Chelsea 1 poeng foran med en kamp mindre spilt... :/ Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Med tanke på at dette er en sesong med nye trenere, og svakere stall enn i fjor, så sa jeg før sesongstart at jeg ville være fornøyd med EL-spill, og det mener jeg fortsatt. Er det surt om vi nok en gang mister en luke ned til rivalene våre? Ja, men vi hadde en større luke i fjor, og jeg mener vi har prestert bedre enn folk ville ventet før sesongen. Jeg stoler på AVB og Levy, men håper vi snart får inn en ny spiss som får det til å gå varmt nedover lårene til motstanderne, da tror jeg vi blir en kraft å regne med fremover. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 AVB om skaden til Sandro. http://www.spurs-web.com/spurs-news/sandro-injury-update/? Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Jo, sesongen sett under ett, går det over min forventning fra før sesongstart. Mistet mange spillere fra ifjor, nytt trenerteam, mange langtidsskader. Og så ligger vi fremdeles i toppen. Er mer enn fornøyd, for all del. Er bare så gruuuuuuuelig irriterende med sånne kamper som vi burde vinne. Vi skaper stort sett mer enn nok sjanser, håper som andre at vi kan få inn en målgarantist. Kjempegreier at Sandro sin skade ikke var alvorlig. Var redd vi hadde sett han for siste gang på lenge når han ble hjulpet ut av banen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Man burde alltid vinne mot "dårligere" lag, men det var en spesiell kamp. Derby samt gammel trener mot ny trener. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 (endret) Leser "Biography of Tottenham Hotspur" om dagen (kjøpte den før Reading-kampen), et must for de som bryr seg om historien "vår" og mye morsom fakta ved siden av. Gir også et innblikk i hvordan fotballen var på slutten av 1800-tallet. Eksempel på trivia; Den første spilleren som spilte for både Tottenham og Arsenal, var en ving med navn Bill Julian. Endret 16. januar 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Daily Fail, men uansett morsomt å se hvilke spillere man linkes til. Josip Ilicic Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 (endret) Det tok mindre enn 24 timer før agenten til Ilicic skjøt hull i baugen der, sier at sloveneren vil bli i Palermo ihvertfall til sommeren, og at Serie A er førstevalget. Montpellier sier vi ikke har lagt inn bud på Belhanda, men sier at de ikke utelukker et salg. Fenerbache-avtalen strandet fordi de ville betale summen over 3 avdrag. Endret 16. januar 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Pressemelding: "Sandro has undergone knee surgery following the injury that forced his substitution against QPR at the weekend. The midfielder's recovery schedule will be assessed over the next few days." Sandro på twitter: "Sorry guys, but this one really got me, the beast is hurt..." Faen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå