Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med tanke på at dette er en sesong med nye trenere, og svakere stall enn i fjor, så sa jeg før sesongstart at jeg ville være fornøyd med EL-spill, og det mener jeg fortsatt.

 

Er det surt om vi nok en gang mister en luke ned til rivalene våre?

Ja, men vi hadde en større luke i fjor, og jeg mener vi har prestert bedre enn folk ville ventet før sesongen.

 

Jeg stoler på AVB og Levy, men håper vi snart får inn en ny spiss som får det til å gå varmt nedover lårene til motstanderne, da tror jeg vi blir en kraft å regne med fremover.

Lenke til kommentar

Jo, sesongen sett under ett, går det over min forventning fra før sesongstart. Mistet mange spillere fra ifjor, nytt trenerteam, mange langtidsskader. Og så ligger vi fremdeles i toppen. Er mer enn fornøyd, for all del. Er bare så gruuuuuuuelig irriterende med sånne kamper som vi burde vinne.

 

Vi skaper stort sett mer enn nok sjanser, håper som andre at vi kan få inn en målgarantist.

 

Kjempegreier at Sandro sin skade ikke var alvorlig. Var redd vi hadde sett han for siste gang på lenge når han ble hjulpet ut av banen.

Lenke til kommentar

Leser "Biography of Tottenham Hotspur" om dagen (kjøpte den før Reading-kampen), et must for de som bryr seg om historien "vår" og mye morsom fakta ved siden av.

Gir også et innblikk i hvordan fotballen var på slutten av 1800-tallet.

 

Eksempel på trivia; Den første spilleren som spilte for både Tottenham og Arsenal, var en ving med navn Bill Julian.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Det tok mindre enn 24 timer før agenten til Ilicic skjøt hull i baugen der, sier at sloveneren vil bli i Palermo ihvertfall til sommeren, og at Serie A er førstevalget.

 

Montpellier sier vi ikke har lagt inn bud på Belhanda, men sier at de ikke utelukker et salg.

Fenerbache-avtalen strandet fordi de ville betale summen over 3 avdrag.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...