Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tilbake fra kamp!

Herlig stemning, stadion og folk, er frelst!

Spurs-sjappa var stappa, bokstavlig talt, kø langt ut døra grunnet Januar-salg.

 

Selve kampen var flotte greier!

Jeg mener vi hadde stål-kontroll med unntak av et frispark jeg mener så tvilsomt ut fra der jeg satt.

Hadde ballen gjennom hele kampen, og mistet vi den vant Sandro den tilbake, var maskin, igjen!

 

Ade bør nå vike plass for Dempsey, Ade bidro med utrolig lite med unntak av målet og Dempsey var sammen med Lennon hjertet av offensiven vår da han kom på, utrolig klok spiller.

 

Slik jeg ser det tok Sigurdsson mer enn godt nok vare på muligheten sin fra start, han hadde ingen raid ned langs siden, men er en fryd å se på når han har ballen i beina.

 

Lennon, alt jeg trenger å si er egentlig: "There's only one Aaron Lennon!".

Velfortjent hyllest av publikum i dag.

 

Dawson var god bakover også, heller han enn Gallas fremover, men Naughton hadde desverre en svak dag.

Walker var så som så, lett å glemme at han kun er 22 år dog.

 

Alt i alt fornøyd med kampen, mener vi lett kunne sunget for AVB i dag også, og ikke bare for Freund, men nå er jo Freund en liten legende.

 

Og Woolwich tapte to poeng mot Southampton, herlig!

 

COYS!

Lenke til kommentar

Merket at det var unormalt stille, spesielt rett før slutt. Var det en sånn "familievennlig" kamp som de har et par av i året?

 

Fin kamp, synes vi ser veldig solide ut for tiden. Håper bare ikke Sandro og Lennon er helt utslitt etter julekampene. Tror de trenger pause nå.

 

Ser man fremover har vi 5 av 6 kamper som kan gi full pott. Tror ikke vi klarer 3 poeng mot United på WHL, nå som de virkelig har fått i gang maskineriet. Hadde også vært usannsynlig typisk at vi taper for QPR ;)

Lenke til kommentar
Tottenham manager Andre Villas-Boas has confirmed his interest in bringing Brazil pair Leandro Damiao and Willian to White Hart Lane.

 

Internacional striker Damiao, 23, impressed at the Olympics where he was the tournament's top scorer, while 24-year-old winger Willian has been one of the stars of Shakhtar Donetsk's Champions League campaign.

 

"We got in touch with Willian [in the summer] and he is one of the players that interests us," Villas-Boas said in the Daily Mirror .

 

"I like his style, but we could not reach the value Shakhtar were asking. It does not mean we won't try again.

 

"Shakhtar are a difficult club to negotiate with as they do not need the money and can keep their players.

 

"For Damiao, he had a spectacular Olympics. We follow the best players and youngsters. Leandro fits this profile.

 

"He has had injuries after London 2012, but he is a player that is always on our list."

 

Skal ikke se bort ifra at Spurs greier en 3. plass hvis det kommer inn et par spillere i dette vinduet.

Lenke til kommentar

Damiao sagaen har vel vart i 3 år nå. Tror neppe det blir noe av det i dette vinduet heller.

 

Og tror nok Willian blir for dyr. Shaktar har masse penger og trenger ikke selge, dermed kan de vente til noe byr mer enn det Tottenham har å tilby.

 

Er ikke ofte jeg er pessimist, men når det kommer til Spurs og signeringer er man som oftest det ;)

 

En kreativ AM og en spiss hadde gjort seg.

Lenke til kommentar

Merket at det var unormalt stille, spesielt rett før slutt. Var det en sånn "familievennlig" kamp som de har et par av i året?

 

 

Jepp.

South Stand prøvde å få opp stemningen flere ganger men øvrige tribuner forble uvanlig stille etter det jeg kan skjønne.

 

Beste øyeblikkene var Yid Army og hyllesten til Lennon.

 

 

Forøvrig enig i at det ser bra ut, men det gjorde det også i fjor.

Håper Lennon og Sandro spares i en av de "lettere" kampene.

Klarer vi oss uten Bale, og Vertonghen (to forskjellige kamper, men likevel), så burde de få hvile hver sin kamp uten at vi savner dem alt for mye.

Townsend og Parker hadde kunne steppet inn.

 

Tviler meget sterkt på Damiao, Willian og Sneijder, enten for dyre eller så har de andre "mål".

 

Hadde ikke hatt noe mot en targetspiss med avslutningsevner, Lewis Holtby/Belhanda og eller Moutinho selv om han er dyr.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...