Jørgen Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Når du lever av kroppen din, som fotballspillere gjør så er det helt greit at de nektes å drikke under sesongen. Fotball har endelig begynt å gå veien mot å bli toppidrett, og kosthold er en viktig del av det. Fotballspillere i Premier League jobber hver dag, de bør og skal alltid være på topp på treninger og til kamp. Det er også uforsvarlig å gå ut å være fyllesyk dagen etter kamp når du skal restitueres. Fotball er en konkurranseidrett, der du skal tenke på hele sesongen som jobb. Jeg synes personlig at det er helt greit at manageren bestemmer slikt. Lenke til kommentar
Ninjasniper Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Bra resultat av oss i går med tanke på det laget vi stilte med, men skummelt at nok ein viktig spelar (Pavlyuchenko) no er ute med skade. Drøyt kor uheldige vi skal vere på skadefronten for tida. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hente tilbake Keane kanskje? Eller er det umulig? Lenke til kommentar
Ninjasniper Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hente tilbake Keane kanskje? Eller er det umulig? Trur ikkje vi kan hente han tilbake nei. Meinar at Celtic betalar for å låne han, og då er han der ut sesongen. Får satse på at staken og gud viser seg fram. Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Sandro er endelig klar: http://www.dagbladet.no/2010/03/23/sport/fotball/premier_league/tottenham/10974735/ Lenke til kommentar
Ninjasniper Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Meget spent på dagens kamp mot Sunderland. Med alle skadene våre defensivt stiller vi vel med eit meget offensivt lag. Blir nok fort ein kamp med mange mål det her. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Ble i hvert fall mange straffer. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Alle er ute og feirer seier over Arsenal ennå? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Ikke langt unna Men såpass må vi få lov til, det var lenge siden sist det skjedde i ligaen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Helt sykt det dere har gjort de tre siste dagene. I dag ble Chelsea avkledd så det holdt, dere skulle ha vunnet minst 6/7-1. Men flott at dere vant, gleder meg sykt mye til neste lørdag. Blir en spennende kamp. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Utrolig frustrerende at vi ikke ble ferdig med kampen tidligere, men vi tapte i det minste ikke 2-3 slik vi ville ha gjort før Kan vi få tilbake Berba? Dere kan få Crouch og Jenas i bytte. Endret 18. april 2010 av Solaar Lenke til kommentar
wûst Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Haha, Berba er ræv, men det der var ekstremt å ta i synes jeg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Modric og Krancjar til oss, så kan dere få tilbake Berba. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Modric og Huddlestone. Vet ikke, er bare noe med Huddlestone jeg elsker. Han er knall. Hva synes dere Spurs supportere om han? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Vi har alltid elsket ham, vi er bare overrasket over at det har tatt så lang tid før andre har oppdaget hvor god han er. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Jeg har digget han leeenge, knaaalllskudd og utrolig sterk, mister ikke ballen ofte og vinner den tilbake veldig ofte. Er rett og slett herlig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Takk for matchen. United var hakket bedre, fortjent seier. Men dere har et spennende lag på gang, håper dere får CL-plassen. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Jeg hater når Utd-supportere sier det. Dere er så forbanna arrogante (ikke at innlegget ditt var det, og deg kjenner jeg ikke), men dere er et passende ord Når det er sagt, så ja dere (altså laget, ikke fansen) var bedre, men jeg synes Tottenham spilte en bra kamp og det forundrer meg ikke at kampen nok en gang blir avgjort på straffespark. Begge var riktige for øvrig. Jeg hater å måtte si det, men jeg håper dere vinner serien. Det er som å velge mellom pest, pest og kolera. Endret 25. april 2010 av Solaar Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Noen som fikk med seg Benfica kampen i går? Fikk sett 15 minutter av andre omgang og likte det jeg så. Gode med ballen fremover. Holder forsvaret høyt og vinner ball på midten. Stilte med en noe ujevn ellever som ikke så ut til å sette en demper på spillet. Ryktes at Harry vil bytte Dos Santos mot Huntlaar. Så gjenstår det bare å se hva som skjer. Edit: Har oppdatert førstepost. Endret 4. august 2010 av Hille Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Eg trur Huntelaar kan bli ein viktig spelar for Spurs hvis dere henter han. Han viste under VM at han fortsatt er ein liten måltyv. Bellamy, som også er blitt lenket til Spurs, trur eg også kan være ein klassesignering. Nå som City har tilbud og greier, så kan dere sannsynligvis skaffe han til ein rimelig penge. OT: Gratulerer som forumveileder, Hille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå