Snurreleif Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Men faen Defoe hold deg på beina! Dritt fakter.. BAE er Benoit Assou-Ekotto Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Enig, gi f... i å filme... Tottenham er fremdeles eneste laget som ikke har sluppet inn mål i de første 15minuttene av en kamp. Måtte leite frem noe positiv info siden vi ligger under 1-0 nå Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Flotters! Flaks! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Lennon! Edit: Da leder vi iaf til jeg må dra *krysse fingrene* Endret 29. desember 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2012 Fy faen Adebayor.. Fantastisk pasning gjennom fra Dempsey. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Klasse av Spurs! Nyter det jeg ser. Synd det ikke ble straffe.. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Fin andreomgang, dårlig av Ade og Defoe som begge burde puttet. "Fantastisk" av dommer å gi Bale gult kort for filming... De skal være jævlig sikker på filming før de drar opp det gule, ikke bare tro. Bale har vel gjerne lagt litt opp til det selv fra tidligere, men... Anyways, 3 gode poeng igjen Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Bale har seg selv å takke for sitt rykte, det er så frustrerende at han gjør slikt når han kunne fått så mye respekt uten det. Ellers er jeg fullstendig i harnisk over hvor dårlige spissene våre er men velger å fokusere på det positive. Hadde overhodet ikke forventet 3 poeng i dag så dette var en god start på årets siste lørdag og en glimrende avslutning av PL-året Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Seier med bi-smak. Herlig å vinne selvfølgelig, men det er no herk at det siste gule kortet som gir Bale karantene er feil. Siden Dembele også pådro seg gult, så er vi uten Bale og Dembele i Reading-kampen. Heldigvis "kun" Reading, men alikevel. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Offisielt: Carlo Cudicini to Major League Soccer team LA Galaxy. Lykke til. Godt nyttår, drikk med måte, folks! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Unner Cudicini det, har aldri klaget og er fortsatt en god keeper. Godt nyttår til samtlige her inne Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Dagens lag: Lloris, Walker, Dawson, Vertonghen, Naughton, Sandro, Dembele, Lennon, Sigurdsson Adebayor and Defoe Subs: Friedel, Caulker, Livermore, Falque, Huddlestone, Parker and Dempsey Siggy får sjansen fra start, gleder meg Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2013 Skulle det vært frispark? Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 (endret) Bang 0-1. Flott frispark, men fan da Nei, trodde taklingen var på ball, kommentatoren stusset litt og Første gang Spurs slipper inn mål de første 15min denne sesongen Endret 1. januar 2013 av Posemedchips Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2013 Nydelig! Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Ade nærmer seg, så kommer Dawson... Herlig med tidlig utligning Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2013 Stygg spraking når han kommentatoren hever stemmen. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Bra du også har det trodde plutselig høytaleren min hadde tatt kvelden. Styrer kampen, tar dette i andre omgang Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Ade!!! Herlig herlig Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2013 (endret) Phew.. Edit: kongemål av Dempsey! Endret 1. januar 2013 av Hille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå