Emils. Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Det håper så klart jeg også men jeg tror ikke det skjer, det er sjelden man ser store overganger i januar egentlig. Får håpe på en overraskelse eller to. Torres. (eller om du vil ha tips: Falcao). Problemet med Januar vinduet er at prisen er så hinsides feil iht. markedsverdien en spiler opprinnelig har. Hadde vi hatt is i magen og hentet Torres f.eks. til sommeren tror jeg vi kunne fått han på 50%. Men er det på midtbanen AVB ønsker å forsterke? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Joda, det skjer, men det er som sagt ikke så ofte. Og som Snurreleif sier, det er vel over hele linja i angrepet vi har størst behov for forsterkninger. Vi er utsatt på vingplassene og vi må få inn en bedre spiss enn Defoe. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Noen andre som la merke til Hulk på tribunen i dag forresten? Kanskje han blir et overraskende januar-kjøp. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 (endret) Absolutt. Han får vel ikke lov å spille engang eller får han lov til det i Januar? Endret 16. desember 2012 av Emils. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Tror han og AVB er gode venner. Tviler på at han kommer til å gå særlig billig med tanke på summen Zenit betalte for kun 6 måneder siden. Kanskje han greier å tvinge seg ut, men så er det fremdeles lønnen hans. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Zenit? Tenkte mest på han her jeg: 3 Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Andre Villas-Boas said: "We cannot really say anything until he(Adebayor) has a scan. He had a strong impact on his ankle and was bleeding a lot but then he felt his hamstring a little bit." Vi får se hvor lenge han evt blir ute :/ Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Defoe scorer jo uten han på banen. Synes ikke han har vært god i år heller. Ser ikke problemet! Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 At han ikke har vært særlig god i år, kan jo gjerne ha med med skader(og karantene) å gjøre. 7 kamper han har? 5 av de startet på benken?(tror jeg) Blir iallefall ikke i form av å ligge på sjukestua Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Ade har jobbet mye mer enn Defoe i de få kampene han har spilt, men så lenge han ikke scorer blir det jo litt maktesløst. Syns han har hatt et par bra kamper, mens resten har båret preg av lite spilletid. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Hovedproblemet, slik jeg ser det, er ikke at måla uteblir men at han til tross for jobbinga mister ballen for mye. Men han var ok mot Swans. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Ja, enig at han mister ballen en del. Other news, Bale er tilbake i vanlig trening etter strekkskaden! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Supert! Håper å få se han til helgens kamp, dog det kan komme litt brått på. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 EL-trekningen er nå live på Eurosport. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Lloris mot gamleklubben Lyon. Meant to be. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Hard kamp, men skal man vinne en turnering kommer man ut for slike kamper. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Skal bli kos å se Steed igjen Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Blir en artig kamp. Går vi videre fra den møter vi vinneren av Inter Milan og Cluj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå