Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, spesielt når dommeren er på din side?

 

Min? Egentlig aldri hatt dommeren min på min side jeg. Ble faktisk albuet ned av en dommer ved et tilfelle.

 

Benoit Assou-Ekotto ‏@AssouEkotto

Still 1 point! May b at the end of the season. This point ll b importante for us! Stay positif!!!! LoL coys

 

Ekotto er ikke den skarpeste kniven i skuffen skjønner jeg. :p

Lenke til kommentar

Nå er vel ikke akkurat Everton borte en kamp som må vinnes for å ta fjerdeplassen ut i fra noen plan over poengfangst for å oppnå det. Surt å tape så seint, men det er en bortekamp mot et bra lag hvor de fleste hadde vært fornøyd med ett poeng.

 

Det som gjør fjerdeplassen mulig for alle andre lag er heller tåpelige uavgjort kamper på hjemmebane mot Norwich og WBA. Eller tap hjemme, selv om det er mot Chelsea.

Lenke til kommentar

Har nå sluppet inn 10 mål etter det 80. minutt og vi ville ledet tabellen om kampene hadde vart 80 minutter. Sier litt om hva vi har å jobbe med.

 

Både Caulker og Gallas er rett og slett for dårlige. Caulker har i 2 kamper gjort grove feil som har ført til tap av poeng, og Gallas mister alltid konsentrasjonen mot slutten av kampen.

Lenke til kommentar

Twitter / SpursStatMan: 98 - Jan Vertonghen has won possession more times than any other defender in the league this season.

Twitter / SpursStatMan: No other defender from teams in the top 6 has made more successful tackles than Jan Vertonghen this season (40).

 

Det ser ut som at vi har fått tak i en av ligaens absolutt beste forsvarsspillere. Tenk så bra dette blir når vi får tilbake Ekotto og Kaboul.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...