Solaar Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Carroll må ut nå, han er ferdig i denne kampen. Inn med Dembele asap! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Enig der, og der kommer han. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Har Tottenham som mål å komme lenger i EL eller er det bare for å matche? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Nå spiller vi veldig dårlig her altså, blir helt overkjørt på midten. Ville tatt ut Adebayor eller Dempsey nå også, fyll opp på midten så vi kan stoppe de! Har Tottenham som mål å komme lenger i EL eller er det bare for å matche? Ja det kan man spørre seg. YES! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Hva var det jeg sa om MOTHERFØCKINGSDEMPSEY!!!? You're not singing anymore! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 At han burde taes ut? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2012 Vil nå si at Dempsey har vært en av de bedre på banen. Både fremover og bakover. Lennon kunne de fint tatt ut for min del. Ikke gjort mye av seg. La Falque prøve seg på slutten her. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Vil nå si at Dempsey har vært en av de bedre på banen. Både fremover og bakover. Lennon kunne de fint tatt ut for min del. Ikke gjort mye av seg. La Falque prøve seg på slutten her. Jinx! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2012 hehe. De to som har gjort minst på banen scorer mål nå. Woho! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Denne kampen er et eksempel på hvor jævlig viktig det er å få mål, og hvilken fordel du har som et jagende lag med adrenalin som bensin mot et nervøst forsvarende lag. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 FourFourTom @FourFourTom Jermain Defoe has 8 goals in 9 starts for Tottenham, but let's keep playing Danny Welbeck in the England team. Okay. hehehe Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Hent Moutinho i Januar-vinduet, få Kaboul og BAE tilbake fra skade så er jeg positiv. Selv om vi ikke spiller overbevisende så vinner vi kamper, noe man må som topp 4 kandidat. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Jeg er superoverrasket over hvor mye poeng vi plukker i liga og EL, vi spiller så og si aldri bra men allikevel er det noe "halvsolid" over spillestilen. Hvis vi faktisk begynner å spille bra så lurer jeg på hvor gode vi kan bli, jaja - det er Spurs så det snur vel snart @snurreleif: touché ang Dempsey, men jeg mente det jeg sa tidligere da vettu Var egentlig (for en gangs skyld) ikke noe spesielt mot Dempsey at jeg mente han burde taes ut i sted, det var fordi vi i en lengre periode ble overkjørt på midten, det endret seg jo fort da Dembele kom inn Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Jeg skjønte det, ville bare spøke litt med far i huset Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2012 3 mål og 2 målsjangser Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Kan vel være en målsjanse selv om skuddet går utenfor. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) ja, 8 av de. Men de regnet målet som selvmål. Hvorav 3 mål og 2 målsjangser, og 8 utafor.. Edit: Det jeg skulle frem til var at det burde jo egentlig være 3 mål og 3 målsjangser på mål. Endret 7. desember 2012 av Hille Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Har laget kamptråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå