Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd

InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja, nei mulig det men her er det jo litt annerledes. Alle vet jo hva Friedel går for. Og hvorfor i huleste ha Cudicini på benken foran Gomes? Ikke at det betyr noe altså, men hvis logikken er at man skal "matche" eller vise frem de andre keeperne så burde Gomes vært lengre opp på rangstigen mener nå jeg.

Men, nok om det. Hvordan tror dere vi klarer oss uten Bale nå da? Jeg tror det kan gå greit nå som Adebayor er tilbake, og faktisk har jeg en snikende følelse av at Dempsey plutselig kommer til å begynne å vise seg frem litt mer.

Lenke til kommentar

Gomes har jo vært ute i kulda lenge nå. Litt rart det der, for Cuducini er jo absolutt ikke bedre enn Gomes. Er det egentlig kommet frem fra noe hold om hvorfor Gomes ikke lengre blir satsa på, og hvorfor han fortsatt er i klubben?

Min første tanker er nok at de har prøvd å bli kvitt ham, men at alle tilbudene han eventuelt har fått har vært så dårlige at han har valgt å bli værende i klubben og at klubben svarer med å, ja, la kunn lønningsansvarlig ta ham med i beregningene sine.

Lenke til kommentar

Nja, nei mulig det men her er det jo litt annerledes. Alle vet jo hva Friedel går for. Og hvorfor i huleste ha Cudicini på benken foran Gomes? Ikke at det betyr noe altså, men hvis logikken er at man skal "matche" eller vise frem de andre keeperne så burde Gomes vært lengre opp på rangstigen mener nå jeg.

Men, nok om det. Hvordan tror dere vi klarer oss uten Bale nå da? Jeg tror det kan gå greit nå som Adebayor er tilbake, og faktisk har jeg en snikende følelse av at Dempsey plutselig kommer til å begynne å vise seg frem litt mer.

Tror vi skal klare oss fint, Bale er meget dyktig men lider til tider av stjernenykker.

Om Dempsey finner formen kan han være en meget god kantspiller, selv om han ikke har de eksplosive ferdighetene til Bale.

Dempsey har noen kreative hjerneceller, når han vil, med en god stigende form kan han bli meget god igjen.

Sigurdsson har "bedre tid" mtp alder, men han også har vist tegn på at han begynner å bli varm i trøya, og en god Sigurdsson er en meget god fotballspiller.

Edit:

Forøvrig er forsvarsfireren slik jeg vil se den i BAEs fravær.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Carroll har helt klart god fotballforståelse når man ser på hvordan han beveger seg og hvordan han konstant ser etter muligheter, men han har fortsatt en lang vei å gå. Mye slurv og ufornuftige løsninger, i tillegg føler jeg han tror han har bedre passningsfot enn det han egentlig har, skulle ønske han gjorde mer som Modric og fokuserte på å holde ballen i laget for det meste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...