Posemedchips Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Skuffet over spillet idag. Dårlig forsvar av Fulham, og keepertabbe gjør at vi leder. 3 poeng, men langt ifra morro å se på imo Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Hvor lenge er Bale borte da? Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Dawson tilbake til Everon kampen, Bale; 2 uker sies det. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) Hamstring skade var det vel, det bruker ofte å bety 3-4 uker ute. Tror ikke vi får se ham på banen igjen i år dessverre. Endret 1. desember 2012 av Solaar Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Da får vel Gylfi sjans til å bevise at han er god nok før transfervinduet åpner. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Scotty`s BACK - Kamptrening iallefall, gleder meg. Trenger en liten terrier utepå der av og til Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Kjempeviktig kamp snart! Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Friedel spiller idag, visstnok bekreftet av AvB(via andre forumer) Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Var vel ingen bombe. Virker som om franskmannen er førstekeeper nå. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Our team tonight is: Friedel, Walker, Caulker, Vertonghen, Naughton, Lennon, Sandro, Carroll, Dempsey, Adebayor and Defoe Our subs: Cudicini, Huddlestone, Livermore, Townsend, Stewart, Dembele and Sigurdsson Liker veldig godt denne startoppstillingen men kunne tenkt meg Dembele for Carroll og Carroll for Demspey, men pyttsan - blir morsomt å se Carroll igjen! Endret 6. desember 2012 av Solaar Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Hvorfor er ikke Lloris med? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Fordi han er blitt førstekeeper og spares. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Hvorfor skal han være med? Spurs har fire keepere som alle kan starte. Galskap å bruke samme keeper i alle turneringer (Chelsea anyone?). Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Vi bytter på vi også. Bare under RdM vi har kjørt på med samme 11'er hver kamp. Jeg ser bare ikke poenget med å "hvile" keepere. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Hadde Spurs hatt like godt utvalg på spissplassen som på keeperplassen hadde vi vunnet alt. ABSOLUTT ALT! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Jeg ser bare ikke poenget med å "hvile" keepere. Faktisk litt enig med deg her, men det har jo blitt en ny trend som flere av de beste managerene bruker. Det handler nok mer om å holde de på tå hev i stedet for å hvile de, så kan man støtte eller ikke støtte den teorien. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Jeg skjønner hvorfor, men nå som Lloris endelig har blitt førstevalget fremfor Friedel så burde vel Lloris "kjøres" inn. Det har jo lenge vært tvil om hvem av de to som skulle bli fast. Så de har jo nærmest hvilt relativt mye begge to til nå. Itillegg om Lloris føler han burde og vil stå, så er det merkelig av Villas Boas å ikke gi han sjansen. Men ettersom han ikke er med på benken engang antar jeg det er enighet. Endret 6. desember 2012 av Emils. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Omtrent slik tenker jeg også. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Er jo greit at begge keepere har matchtrening på så høyt nivå som mulig da. Og at andrekeeperen føler han har en mulighet til å vise seg frem på et høyt nivå. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Keeperne må få lov å vise seg frem de også. Kan jo påstå at Lloris muligens ikke ville vært i mål i PL om han ikke hadde vist seg frem i EL-kampene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå