Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd

InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Solaar.

Block 56, rad 10 tror jeg, de sitter på raden foran og 4 seter til høyre for meg etter hva jeg har skjønt.

Lurer på hva Huddlestone synes om å sitte på benken igjen med en gang Dembele er fit.

Er nok ikke veldig glad for det, men fra et objektivt ståsted er nivået til Dembele høyere, samt han har ferdigheter vi trenger.

Lenke til kommentar

@Snurreleif: Block 56 ja, ok det er typisk en av de som blir utsolgt sist så billettene er nok kjøpt når gjestebilletter har blitt tilgjengelig (noen dager før de går på general sale, altså for folk uten medlemskort). Evt at de er kjøpt på general sale da. Uansett, du får god utsikt om ikke annet hehe :)

Downing fra start. Gratulerer med seieren.

I see your Downing and raise you a Dempsey.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

@Snurreleif: Block 56 ja, ok det er typisk en av de som blir utsolgt sist så billettene er nok kjøpt når gjestebilletter har blitt tilgjengelig (noen dager før de går på general sale, altså for folk uten medlemskort). Evt at de er kjøpt på general sale da. Uansett, du får god utsikt om ikke annet hehe :)

I see your Downing and raise you a Dempsey.

Det forklarer saken :)

Ja jeg skjønte det sånn at utsikten er bra, samtidig som jeg sitter lavt nok til å få med meg skjermen, og det er jo greit?

Men for ordens skyld, om jeg hadde måtte sittet på en portapottie rett bak en takbjelke så hadde jeg fortsatt blitt fornøyd!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...