Solaar Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Ja man kan bestille med flere medlemsnummer samtidig, husker ikke nøyaktig hvor mange men det er vel rundt ti et sted. Laget for i kveld: Lloris; Walker, Dawson, Gallas, Vertonghen; Sandro, Dembele; Lennon, Dempsey, Bale; Defoe Benk: tba Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Hvor er Caulker? Ellers ser jo laget bra ut (selv om de fleste posisjonene er rimelig selvsagte). Håper Dembele gjør en god kamp og de andre fortsetter der de slapp sist. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Benker Caulker for Gallas? Ellers fornøyd. Ja det har nok det da Solaar, for jeg blir sittende en rad bak de toså det du sier er nok spot-on. Må desverre hjem til jobben før FA-kampen, hvis ikke hadde jeg dratt på den også. Gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Hvor var det du skulle sitte da? Benken: Friedel, Huddlestone, Naughton, Sigurdsson, Livermore, Townsend, Carroll Altså ingen Caulker i troppen, da må han ha fått en skade eller noe. Huff, det blir grusomt å se Gallas og Dawson mot Suarez ... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Lurer på hva Huddlestone synes om å sitte på benken igjen med en gang Dembele er fit. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 @Solaar. Block 56, rad 10 tror jeg, de sitter på raden foran og 4 seter til høyre for meg etter hva jeg har skjønt. Lurer på hva Huddlestone synes om å sitte på benken igjen med en gang Dembele er fit. Er nok ikke veldig glad for det, men fra et objektivt ståsted er nivået til Dembele høyere, samt han har ferdigheter vi trenger. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Er nok ikke veldig glad for det, men fra et objektivt ståsted er nivået til Dembele høyere, samt han har ferdigheter vi trenger. Jeg er langt fra uenig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Downing fra start. Gratulerer med seieren. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) @Snurreleif: Block 56 ja, ok det er typisk en av de som blir utsolgt sist så billettene er nok kjøpt når gjestebilletter har blitt tilgjengelig (noen dager før de går på general sale, altså for folk uten medlemskort). Evt at de er kjøpt på general sale da. Uansett, du får god utsikt om ikke annet hehe Downing fra start. Gratulerer med seieren. I see your Downing and raise you a Dempsey. Endret 28. november 2012 av Solaar Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Ville heller ha hatt Naughton som venstreback og Vertonghen inn som stopper enn å la Gallas få starte enda en kamp.. Danielzu, Gallas jevner ut Downing-effekten så da er vi like langt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 @Snurreleif: Block 56 ja, ok det er typisk en av de som blir utsolgt sist så billettene er nok kjøpt når gjestebilletter har blitt tilgjengelig (noen dager før de går på general sale, altså for folk uten medlemskort). Evt at de er kjøpt på general sale da. Uansett, du får god utsikt om ikke annet hehe I see your Downing and raise you a Dempsey. Det forklarer saken Ja jeg skjønte det sånn at utsikten er bra, samtidig som jeg sitter lavt nok til å få med meg skjermen, og det er jo greit? Men for ordens skyld, om jeg hadde måtte sittet på en portapottie rett bak en takbjelke så hadde jeg fortsatt blitt fornøyd! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. november 2012 Forfatter Del Skrevet 28. november 2012 (endret) I see your Downing and raise you a Dempsey. Dempsey har nå i det minste scora for laget sitt Endret 28. november 2012 av Hille Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Kamptråd - Spurs vs Liverpool Dempsey har nå i det minste scora for laget sitt Godt poeng, men hadde vært mer trygg hadde vi startet med Carragher på Dempseys plass Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Ben Pearce rapporterer at Caulker er syk, derfor forfall. Heldigvis ingen skade. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Får magesår av dette forsvarsspillet. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Dembele skapte flest sjanser, fullførte flest pasninger og vant flest dueller av samtlige Spurs-spillere i første omgang.. Velkommen tilbake! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Så og si perfekt runde for oss resultatmessig? Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 West brom tapte, chelsea og arsenal uavgjort. God kveld det. Men svak andreomgang av oss, skuffende sånn her og nå. Possession var vel 65% til `pool litt utover andreomgangen? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Fy faen for en jævla drittkamp. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 5Års utestengelse for 2 av de skyldige etter knivangrepet - Roma-fans faktisk, ikke Lazio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå