Posemedchips Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Gode greier, trenger han til den kampen. Håper Dembele nærmer seg en start etterhvert, han virket leken og trygg med ballen det lille han fikk spille idag. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Kommer til å trenge litt å komme seg etter skaden dog, gleder meg til å ha han og Sandro tilbake. Blir også spennende å se hva som skjer når Parker kommer tilbake, om han blir benkesliter (skal godt gjøres å forsvare en benking av Sandro slik han har fremstått) eller om AVB kjører Parker og Sandro som sittende midtbane og skyver Dembele opp som angripende midtbane. Skal ikke forundre meg om han beholder Dembele som sittende midtbane dog, da kreative/skapende midtbanespillere ofte er et bedre bindeledd lengre bak i banen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Mitt håp er nå at Dembele forblir sittende og at en litt mer kreativ og offensiv fyr kommer inn i tillegg til ham og Sandro/Parker. Sandro virker ofte å være sliten/småskadet så Parker får sikkert spille uansett. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Sandro bekreftet klar til kamp mot `Pool imorgen, etter skaden han hadde. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. november 2012 Forfatter Del Skrevet 27. november 2012 I want to believe http://www.footreview.net/home/viewvideo/93/english-premier-league/tottenham-hotspur-4-0-liverpool 1 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Spurs/Pool skulle ha vært ikveld. Det er en kamp mange uavhengige vil se men de fleste er opptatt med sitt eget lag i morgen. Midtukerunde virker digg først men er ikke like digg lenger når du husker at alle kampene går samtidig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Begge lagene spilte på søndag, så det hadde vært litt drøyt om de hadde vært i aksjon igjen allerede på tirsdag. Eneste kampen som kunne gå i kveld var Everton-Arsenal. Begge spilte sist på lørdag, så jeg skjønner virkelig ikke hvorfor den er satt opp til onsdag. Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Håper lokalet jeg skal oppholde meg i har dugelig internett i kveld. Er det dårlig gjort å ha kampen gående i et vindu mens man er på kurs? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Skal på jobb igjen i kveld så får ikke sett kampen.. pokker å! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 ....men nå fikk jeg tak i billetter til Tottenham - Reading 1.Januar, så jeg er happy igjen! Min første tur til WHL! 2 Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Det burde gjøre opp for at du ikke får sett kampen idag, Snurre Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Vil tro det, fikk ganske godt sete også om jeg ikke tar helt feil. Vil på forhånd beklage evt. spam som kommer rundt den datoen Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Hehe Hvor kjøpte du/pris pr person, hvis man kan spørre? Må komme meg der en gang, men det blir alltid utsatt etc etc. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Jeg er så heldig å ha en "svigerfar" som er engelsk og er medlem av supporterklubben, så han kjøpte det gjennom den offisielle siden, de som ikke er medlemmer får muligheten fra i morgen tror jeg. Billetten alene kostet £39 om jeg ikke husker feil, og da sitter jeg i hjørnet av North Stand, "blokk" 56. Endret 28. november 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Tror jeg betalte 50 pund for langsidebillett (midt på) mot dårlig motstander sist jeg var over. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Er man over mer enn en gang i året lønner det seg uansett å være medlem av klubben, årsavgiften sparer du inn på en billett i forhold til prisene på svartebørsen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Eller prisen på hotell og billett-pakke. Får man kjøpt mer enn en billett per medlemskap da? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Husker ikke hva slags medlemskap min svigerfar har, men han kjøpte 3 i dag. En til seg selv, sønnen og meg. Edit: Kan hende sønnen har eget medlemskap, men uansett fikk han kjøpt en til meg også. Endret 28. november 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Ja, men det er sjelden brukbart fordi du ikke får kjøpt gjestebillett før noen uker etter ordinært medlems-slipp, mao får man ikke sitte sammen. Derfor er det aller beste å være medlem av tottenhamsvenner og klubbmedlem i tillegg. Følger du med på forumet eller facebooksiden til tottenhamsvenner er det alltid noen som kan låne deg sitt medlemskort slik at du får kjøpt billetter ved siden av hverandre. edit: Hmm, Snurreleif: da har vel den kampen kommet til general-sale (altså tilgjengelig for alle), eller så har han kanskje lånt et kort av en bekjent. Uansett, grattis, det blir garantert en morsom tur. Hvis dere blir noen dager ekstra så får dere vel med der en evt hjemmekamp i FA-cupen også Endret 28. november 2012 av Solaar Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Kan man bestille billetter samlet og skrive inn forskjellige medlemsnumre da? Eller må man avtale hvor man vil sitte og håpe ingen tar plassen på den tida det tar å bestille dem en for en? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå