Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd

InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Leste om knivstikkingen, stygge greier. "The 'Ultras' were armed with knives, baseball bats, belts and knuckle dusters" Dette er ikke nødvendigvis lazio-supportere, men heller en gjeng idioter som ser muligheten til å jakte utlendinger? Dog Lazio`s(alle sitt) problem uansett....

In other news....

Our starting team tonight is: Lloris, Walker, Caulker, Vertonghen, Naughton, Sandro, Carroll, Sigurdsson, Bale, Dempsey and Adebayor

And our subs: Cudicini, Dawson, Livermore, Lennon, Dembele, Huddlestone and Defoe

Carrol starter, liker det. OG Dembele er tilbake!! Satser på at han får litt spilletid på slutten idag

Endret av Posemedchips
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis ikke Lloris har sementert førstekeeperplassen etter den oppvisningen så vet ikke jeg. Bortsett fra to klumsete utspill gjorde han absolutt ingenting feil og hadde flere matchreddende inngripener. Ikke langt unna en 10-er på børsen det der. Resten av laget og taktikken var veldig meh, heldigvis var Lazio tannløse.

Lenke til kommentar

Utspillene er egentlig det jeg har kritisert ham for før. Regner med han trener mye på både teknikk og samspill med laget i så måte. Ellers viser han at han er, som vi visste, flink til å leke sweeper og har gode reaksjoner. Blir nok fort den beste keeperen Tottenham har hatt på mange år.

Men herregud da. Enda en tam kamp. Jeg gremmes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...