Posemedchips Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 (endret) Leste om knivstikkingen, stygge greier. "The 'Ultras' were armed with knives, baseball bats, belts and knuckle dusters" Dette er ikke nødvendigvis lazio-supportere, men heller en gjeng idioter som ser muligheten til å jakte utlendinger? Dog Lazio`s(alle sitt) problem uansett.... In other news.... Our starting team tonight is: Lloris, Walker, Caulker, Vertonghen, Naughton, Sandro, Carroll, Sigurdsson, Bale, Dempsey and Adebayor And our subs: Cudicini, Dawson, Livermore, Lennon, Dembele, Huddlestone and Defoe Carrol starter, liker det. OG Dembele er tilbake!! Satser på at han får litt spilletid på slutten idag Endret 22. november 2012 av Posemedchips Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Virker som om VB er interessert i å vinne i alle fall. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Ohhh, Bale mål annulert for offside.. Den såg veeeeeldig onside ut Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Det er vel tre mål på to kamper mot Lazio som er feilaktig annullert. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Faen er det de tuller med Walker for nå da? Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Feil nummer på skjorte iforhold til shorts, syntes jeg kommentatoren snakket om... Følger bare halvveis med egentlig. Lloris spiller bra idag forresten! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. november 2012 Forfatter Del Skrevet 22. november 2012 Tamt. Hiv in Dembele. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Det jeg så var stort sett tamt, heldig som fikk ett poeng. Lloris gjorde en meget god kamp som jeg så. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Hvis ikke Lloris har sementert førstekeeperplassen etter den oppvisningen så vet ikke jeg. Bortsett fra to klumsete utspill gjorde han absolutt ingenting feil og hadde flere matchreddende inngripener. Ikke langt unna en 10-er på børsen det der. Resten av laget og taktikken var veldig meh, heldigvis var Lazio tannløse. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Utspillene er egentlig det jeg har kritisert ham for før. Regner med han trener mye på både teknikk og samspill med laget i så måte. Ellers viser han at han er, som vi visste, flink til å leke sweeper og har gode reaksjoner. Blir nok fort den beste keeperen Tottenham har hatt på mange år. Men herregud da. Enda en tam kamp. Jeg gremmes. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Flakker en del den siste ballen der Leste noe rykter om at det kanskje blir åpnet rasisme sak mot Lazio, etter nazi-hilsener og rasismerop fra tribunen :nei2: Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Kamp igjen i dag, som selvsagt går samtidig som rundens største begivenhet. Blæ! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Rundens begivenhet er da vitterlig uten unntak Tottenham-kampen 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Sett ut i fra en nøytral tilskuers synspunkt da. Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg å se begge kampene. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. november 2012 Forfatter Del Skrevet 25. november 2012 (endret) Lloris, Walker, Dawson, Caulker, Vertonghen, Sandro, Huddlestone, Lennon, Dempsey, Bale, Defoe Subs: Friedel, Gallas, Naughton, Dembele, Sigurdsson, Livermore, Carroll. Endret 25. november 2012 av Hille Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Jøss.. skjønt at Lloris bør være vår bakerste mann? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. november 2012 Forfatter Del Skrevet 25. november 2012 Kan se sånn ut. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Tredje kampen på rad nå er det ikke? Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Ja, er vel det.. Etter kampen mot Lazio er det nok ikke lett å benke Lloris heller Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Bra å se at Gallas endelig er ute. Håper Dawson benytter sjansen og storspiller. Midtbanen ser like kjip ut som den har gjort i det siste. Håper virkelig det blir hentet inn noe kreativt her i vinter, om ikke Siggurdson før den tid har klart å vise at han er god nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå