Posemedchips Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Black Lawyers denne gang, ja.. Har seriøst ikke fått med meg tidligere styr fra disse folka. Googlet de, og sammen med det du skrev nå, har jeg ikke gått glipp av en fisefjert heller. Tror jeg trygt kan sitte de i bås sammen med f.eks Ottar. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Tribunekulturen er innskrenket nok som det er. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Er det forresten noen som vet om noen av turarrangørene har billetter som er til seter som er ca midt på banen. Og ikke langt oppe i et hjørne? Skal kanskje en tur over med et litt større følge til neste år, men har vært skuffa over plasseringen. Pris er ikke av betydning, (men sikkerheten for å faktisk få billettene er). Bump. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Sorry, vet ikke om noen spesifikke Sexylubb :/ In other news, Adebayor starter mot gamle lagkamerater idag! Defoe benket. Og Sandro er tilbake Friedel, Walker, Gallas, Caulker, Vertonghen, Sandro, Huddlestone, Lennon, Bale, Dempsey and Adebayor And our subs: Lloris, Naughton, Dawson, Livermore, Carroll, Sigurdsson and Defoe Endret 11. november 2012 av Posemedchips Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Bump. Tok ett kjapt søk, Ticket2.com. Kan prøve der. Mulig det bare er biletter og ikke en pakketur du får kjøpt. De sier på siden f.eks: "Langside - Perfekte plasser" Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Herlig trøkk av bortesupporterne! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Det er kamptråd snurris Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Tok ett kjapt søk, Ticket2.com. Kan prøve der. Mulig det bare er biletter og ikke en pakketur du får kjøpt. De sier på siden f.eks: "Langside - Perfekte plasser" Nja. Hva som står på nettet er jo en ting. Thomas Cook leverer vel og billetter til langsiden, men de er inne i hjørnet. Men takk for forslaget, skal sjekke det ut. Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Walker, Lennon og Defoe har ikke trent med laget og er muligens usikre virket det som på pressekonferansen i går. Så skriver @SpursOfficial at det ser ut som Lennon er klar i alle fall. Dembele er 50/50 for Lazio kampen så heldigvis begynner han å nærme seg spilletid igjen. Sårt savnet. Håper å se Lloris i mål og at Gallas byttes ut, samt at Falque får prøve seg. Ade på topp uten tvil. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 (endret) Hei. Jeg tar turen innom her nå, da sjangsen er svært liten for at jeg gjør det i morgen. Jeg har med en gave til dere også: Ha en ellers flott dag videre. Endret 16. november 2012 av Big Tone Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Såpass usikker før morgendagen altså? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Både og. Tviler på at jeg kommer til og oppholde meg så mye på forumet imorgen uavhengig av resultat. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Såpass usikker før morgendagen altså? Med rette. Spurs er store favoritter Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Det var vi før 5 - 2 kampen også. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 17. november 2012 Forfatter Del Skrevet 17. november 2012 Er det nødvendig å drive å forsøple hverandres tråder med slikt? 3 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 (endret) Er det nødvendig å drive å forsøple hverandres tråder med slikt? 1-0 and you fucked it up! Adebayor, what's the score? Lasagna, oooohh!! Gervinho don't like 'em, fuck the Tottnumb! Sånn, nå er jeg ferdig. Takk for kampen! Edit: ALLER siste, jeg lover! Endret 17. november 2012 av Le Professeur 2 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Er det nødvendig å drive å forsøple hverandres tråder med slikt? Ser ikke forsøplingen jeg.. men ser det kanskje fra en litt annen vinkel enn deg. Ellers ser man et klassisk eksempel på Adebayor: Scorer og er generelt sett god. Mister hodet totalt og ødelegger kampen for laget sitt. Som regel har mønsteret vært nogenlunde likt det som han har vist i Tottenham: Fase 1: Starter bra, scorer en del mål og jobber knallhardt. Fase 2: Blir litt mer skadet/dårligere form og scorer ikke like mye, men jobber fortsatt tidsvis godt, men begynner også å vise frem en dum side ved seg selv. Fase 3: Opptrer som en giddalaus primadonna som ikke jobber spesielt hardt mer og som brenner store muligheter, drar innimellom frem et par drøye mål, men ikke i nærheten av like god som han var i fase 1. Håper for deres skyld at han holder seg i fase 2 eller kommer tilbake til 1. For oss andre derimot så er fase 3 forbanna underholdende sett fra utsiden. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 (endret) Off topic: Faen for en gjeng søppelhuer noen av Arsenalfansen på dette forumet er, men greit, hansken er kastet. Ellers kan det rapporteres om at de fascistiske mammadaltene ikke fornekter seg. Hva er det med italienske fotballfans egentlig? Hvorfor klarer de aldri å få bukt med problemene der nede? Om engelske fans hadde oppført seg på denne måten hadde UEFA garantert gjort det de kunne for å utestenge klubben fansen tilhører. Det er på tide at det blir tatt et oppgjør med disse idiotiske grupperingene i sør-europa en gang for alle. Endret 22. november 2012 av Solaar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå