Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Har stor tro på Yago Falque og Andros Townsend. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 "Someone who wants to add to his goalscoring record is Tom Huddlestone, who revealed that he has not had a hair cut for a year and will not do until he ends his goalscoring drought - which has now lasted for 18 months." Får håpe for hans skyld at han treffer mål snart Par timer til kamp nå, håper ENDA en gang på to gode omganger, ikke bare en! 4-1 til Spurs Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Dagens lag Friedel, Walker, Caulker, Gallas, Vertonghen, Lennon, Sandro, Huddlestone, Bale, Dempsey & Defoe Innbyttere: Lloris, Dawson, Naughton, Carroll, Falque, Sigurdsson & Adebayor Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Skulle ønske Falque fikk tillit fra start i en PL-kamp, Wigan er jo et av de lagene vi bør slå selv om vi rullerer en spiller eller to. Er på jobb så får ikke sett kampen, pokker. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 (endret) Huddlestone har fine langpasninger, Friedel virker nervøs for å sitte igang, har mistet ballen en gang på slapt spill mellom keeper og forsvar. Ellers så som så kamp hittil... Spurs styrer litt mer enn Wigan alt i alt.. Wigan ligger å koser med med en 5er i forsvar og satser på kontringer Endret 3. november 2012 av Posemedchips Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 (endret) Sandro UT med skade tydeligvis etter 23minutter Gylfi kom inn Denne kampen trenger ett mål til Spurs for å åpne opp litt.. Kjedelige greier. Defoe har jeg ikke sett enda tror jeg.. 32min spilt... Friedel redder oss etter hodeløst forsvars spill... Kommentatoren kalte backlinjen for en bølgeblikk-plate, noe som stemmer bra... :/ Endret 3. november 2012 av Posemedchips Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. november 2012 Forfatter Del Skrevet 3. november 2012 Tynt på midt for øyeblikket. Ingen som markerer og følger mann hjemmover. Ut med Dempsey og inn med Ade. Trenger en som kan møte midtbanen og holde på ballen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Da har vi mistet den midtbanen med flest ballgjenvinninger, supert.. Livermore og Huddern neste kamp? Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Ingen bytter i pausen... Går vel 10min før vi får se noen forandringer Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 (endret) 0-1 Wigan. På corner..... Der kom Adebayor inn.. Og ut med Defoe(!!!) Massiv pipekonsert på WHL når de så Defoe måtte ut Redning på strek fraWigan, Caulker med en heading. Styrer kampen nå Endret 3. november 2012 av Posemedchips Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Nitrist kamp fra Tottenham.... 0-1 tap. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. november 2012 Forfatter Del Skrevet 3. november 2012 Dette er den dårligeste kampen Tottenham har hatt på flere år. Jeg har som mange andre forsvat kjøpene våre. Men Dempsey og Siggurdsson holder ikke mål. Huddlestone hadde 2 ok kamper, men holder ikke tæl igjen idag. Ting går så jevli treigt med han. Slår fine passninger, men ikke noe mer en det. Nå viser det igjen at vi solgte VdV og Modric. Samt at vi ikke fikk inn Mouthino.. Fuck jeg er sur. Faen for et drittlag de har vært i dag. Eneste som får godkjent i mine øyne er Gallas, Caulker og Verthongen. De gjorde det beste ut av denne dårlige situasjonen.. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Dempsey er 29 år og har flust med erfaring fra PL, han har også en fantastisk sesong for Fulham bak seg og ingenting tilsier at han skal levere slik han gjør under AVB. Hans tidligere merkevare, fandenivoldskhet og innsats, er ingensteds å se. Jeg forventer å se ham benket til neste kamp. Sigurdsson har heller ikke imponert men han er fortsatt ung og har heller ikke fått like mye tillit foreløpig. At vi i tillegg nå mangler våre tre førstevalg på sentral midtbane gjør sitt til at vi neppe kan tillate oss å spille med to spisser heller, vi trenger de vi har for å dekke opp bakover, spesielt når enkeltspillere (Gallas, Walker) har mistet formen. Jeg ser at det er noe der og jeg forstår hva AVB prøver på, så spørs det om vi har gode nok spillere til å gjøre den jobben som kreves av de, hvis ikke kan dette desverre bli et kort opphold for AVB. Alle må gå i seg selv her nå og snu dette umiddelbart, det er ikke mye konsentrasjon som skal til for å lykkes og det er viktig å huske at i tillegg til nye spillere og ny spillestil har vi vært svært skadeutsatt på sentrale plasser i år, vi mangler flere nøkkelspillere og da er det vanskelig å innføre et nytt system. Jeg tror grunnen til at jeg er så avslappet til det hele er at jeg hadde absolutt null forventninger foran denne sesongen og er alltid villig til å gi en ny manager god tid på å innføre sin stil. Ingen grunn til panikk foreløpig men det er en del varselsignaler som må studeres nøye for at dette skal fungere. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Og en ting til: hva skjedde med at dommeren nektet å gi straffe og frispark de to gangene Caldwell tok løpesats og plantet albuen i trynet på Dempsey? Begge situasjonene, spesielt den første (straffesituasjonen), var klare røde kort iflg regelboka. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 (endret) Hvorfor går Defoe ut? Hvorfor slipper Tottenham igjen inn mål på dødball? Hvorfor spiller Wigan Tottenham til tider ut på WHL? Tragedie. At Tottenham skulle hatt en straffe gjør det ikke særlig bedre. Edit: Og hva faen er det Walker holder på med om dagen? Spesielt det fantastiske buede løpet hans ut på kant som opphever offsiden på den hvithårede spanske negeren tok kaka. FAEN! Endret 3. november 2012 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Ryktes at vi vil prøve å hente inn Lucio, 34 år gammel midtstopper. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Lucio var stor i 2010, men er vel way over the top nå? Trodde det bare var QPR som hentet sånne spillere. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Caughtoffside som leverer ryktet, er visstnok for å ha alternativer som passer bedre inn i AVBs plan enn Gallas og Dawson. Stemmer dette ryker en av de.. Men ja, trodde kun 'arry hentet oldinger på free transfer. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Ryktes også flere steder(alt har sikkert ett opphav though) at vi er på jakt etter Toby Alderweireld, bestekompisen til Jan Supermann fra Ajax. http://youtu.be/d1Ul_4D9tWM Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. november 2012 Forfatter Del Skrevet 4. november 2012 Jeg ville heller ha fokusert på å få inn et midtbaneanker.. Og en spiss eller tre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå