Snurreleif Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Falque burde få sjansen i en PL-kamp, eller ihvertfall en omgang. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Nå kjører Norwich kampen. Walker har ikke hatt en kjempekamp i dag heller, akkurat. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Nei sant, Walker har vært litt uggen idag også. Vertonghen inn nå på slutten Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Huff da. Nå kommer Norwich til å score. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Faen... Tettey 1-1. Via Vertonghen Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Har lite lyst på ekstraomganger i dag og... Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) 2-1 norwich Straffe spurs, tar av nå plutselig Endret 31. oktober 2012 av Posemedchips Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Dempsey skyter en elendig straffe, dårlige greier Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Hvorfor i helvete er ikke Defoe på banen allerede? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Ikke bare skal han bomme på straffe, han skal ødelegge overtida og... Jeg har egentlig forsvart Dempsey en del mot folk som synes han har vært dårlig, men nå veit jeg ikke om jeg gidder mer. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Meeeh... Skuffet nå.. Eneste positive med at Dempsey ikke scoret på straffen, er at vi slipper ekstraomganger,sånn at jeg kan sove istedet Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Ja, det er heldigvis noe der. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Dempsey er akkurat som Bent, god nok for en middelfarer/bunnsliter. Jeg sa det ifjor og jeg gjentar det nå, selv om han tilfeldigvis scorte noen mål ifjor så betyr det ikke at han plutselig ble god. Dette er nok det største bomkjøpet vi har gjort på lenge. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Vertonghen, Dembele og Lloris er hver for seg bedre kjøp enn Sigurdsson og Dempsey sammen. Sigurdsson er fortsatt relativt ung og har ekstremferdigheter dog. Håper på mer spilletid for Falque og en ny midtbanespiller i Januar. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 (endret) AvB sier at Dembele ikke er klar til kamp på Lørdag pga skaden han sliter med, men Adebayor gjennomførte en full trening idag og er tilgjengelig atter en gang. Endret 1. november 2012 av Posemedchips Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Adam Smith har gått til Millwall på lån, og Jenas sitt låneopphold i Nottingham er forlenget. Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Er det bare meg som sliter med Friedel i mål her inne? Ja, han står stort sett bra og har gjort noen veldig gode redninger, men han er jo sementert på linja. De veldig få gangene Friedel kommer ut i feltet på en dødball, ender det som regel med totalt kaos. Se f.eks på frisparket rett før corneren som førte til mål i kampen mot Southampton. Friedel gjør meg nervøs på dødballer imot, og er helt udugelig på motstanders gjennombruddspasninger. Lloris derimot har fantastisk kontroll på dødballer, og spiller som sweeper helt ut til kanten på 16 meteren. Gir meg så fantastisk mye mer ro. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Artig å lese det der når Spurs nettopp har sluppet inn to mål på dødball med franskmannen i mål. (Nei, det var vel ikke hans feil ). Men nei, jeg sliter ikke med Friedel i mål så lenge Tottenham får resultater med han i målet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå