Posemedchips Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Ser ikke helt hvordan Levy skal si nei til en sånn sum. Som sagt, mye penger... Dog med Bale`s tilbakevendende hjemlengsel(ifølge `Arry tror jeg) og nyfødt bebis håper jeg han blir værende nøyaktig der han er Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Dagens lag: Friedel, Walker, Gallas, Caulker, Vertoghen, Sandro, Huddlestone, Dempsey, Lennon, Bale and Defoe. Innbyttere: Lloris, Naughton, Dawson, Livermore, Townsend, Falque and Sigurdsson Ingen Adebaye, ingen Dembele, Lloris fremdeles benket i PL Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Grelle greier, bør fortsatt klare å slå Southampton, men de er sterke hjemme. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Grelt, fordi? Stiller med et sterkt lag i mine øyne. 0-3 Endret 28. oktober 2012 av Hille Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Dembele er den eneste midtbanespilleren vi har sentralt som tør å avansere fremover med ballen, Huddern er alt for stasjonær og er langt fra gammel klasse, samt han er treg. Gallas sliter fortsatt med tempoet, og jeg tror vi ville vært bedre tjent med en frisk Naughton som la inn en god søknad den ene kampen han vikarierte. Men som sagt, vi bør ta Southampton uansett. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2012 Enig med Dembele. Men Hudd har en god passningsfot som fort kan sende folk gjennom. Forøvrig så er jeg ikke enig ang Naughton. Synes han slet i UEFA kampen. Litt som Danny Rose når han hadde det ene innhoppet hvor det gikk så jevli dårligt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Problemet med Huddern er at han ikke har vist mye av den pasningsfoten i det siste, og han er alt for tung til å være en ballvinner ala Sandro. Dette er en kamp hvor Livermore eller kanskje en annen unggutt kunne ha fått sjansen. Men vi får se, Huddlestone er iallefall ingen vandrende katastrofe. Og hvorfor vi fortsatt sverger til Friedel er hinsides min forståelse. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2012 Defoe må seriøst ha 10 sjangser for å score 1 mål.. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Bale viser respekt! Herlig! Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Velkommen tilbake Bale Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Defoe må seriøst ha 10 sjangser for å score 1 mål.. Scoret på 22% av sjansene sin i fjor. I år har han vel 12,5% eller noe. 5 mål på 40 avslutninger? Endret 28. oktober 2012 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Okei, den siste her nå var dårlig... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2012 Dryling og dryling. Skjeldent Defoe prøver på plassering. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 I øyeblikket er vi på 4de plass gutta! *bankibordet* Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 I øyeblikket er vi på 4de plass gutta! *bankibordet* Hysj. Jeg husker enda Lersveen under EM. "VI ER I KVARTFINALEN DERE!!" med 80 minutter igjen å spille. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Jævlig digg å se en midtbanespiller som ikke lar være å fortsette å løpe! Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Leder jo komfortabelt, føler kampen går litt i halv fart. Tottenham fornøyd med å trille ball, Southampton klarer ikke komme fram. Tipper 2 mål til i andre omgang. Defoe krangler inn ett mål som vanlig Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2012 Holder med 1 mål. Så får jeg rett resultat også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå