Sexylubb1 Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Han blir jo bare verre. Før kunne jeg påstå at han markerte taklinger på samme måte jeg ofte synes f.eks. Ronaldo gjør, men dette er bare lavmål. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Mål nummer 2 var nydelig, ja! Det at han hekter seg selv, kan jo fort skje når han skjærer foran forsvarspilleren på den måten. Kneet til forsvarern toucher foten til Bale, kanskje? Skal ikke mye til.... Men føler meg liksom ikke sikker på at den er legitim allikavel. Ligger under med 1 mål, ti minutter igjen, på vei vekk fra mål..... Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Slett ikkje sikker på om det der var dive. Som Posemedchips seier, så skal det berre eit lite touch frå forsvararen bak på leggen/hælen før Bale ender opp med å hekte seg sjølv. Trur faktisk ikkje det var dive. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Sier selv Bale er en som faller lett tritt og ofte, men selv om det er forsvareren sin feil at Bale hekter seg selv eller ikke så er det jo ikke utenkelig at noen faller om de hekter seg selv. Denne går i "under tvil" boka. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 (endret) 'Bale didn't dive, there was contact' - sitat Shaun Maloney. Maloney var han som felte Bale. Edit: “It wasn’t a challenge as such, he just ran across me and part of his legs touched mine. I don’t think he dived. It was just a coming together. Edit2: Kan jo faktisk slenge med kilden også Endret 13. oktober 2012 av Posemedchips Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Folk tror jo ikke dag at det å hente seg selv er diving. Har sett dommer gi kort på det også. Men alle som har hektet seg selv/tråkket over eller noe som gjør at man faller selv er langt fra dive. Problemet blir når man hekter seg selv og allikevel roper på straffe. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Men når ein hektar i eigne bein som følge av noko motstandarden gjer, så er det jo straffe? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Ser ut som om jeg var litt snar i å bedømme Bale der, kontakten (som Maloney innrømmer) fører til at han hekter seg selv, og da er det ikke mange som klarer å holde seg på beina. Sorry Bale! Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Ryktes her at Vertonghen ble skadet i landskamp igår. Har ikke sett noe som helst om det noen andre steder, så håper det bare er bull... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Går bilder av han mens han gjør et forsøk på en "liggende volley" i lufta på trening, så han blir nok klar. Mye rykter ute og går om at vi kommer til å by på Jordy Clasie i Januar-vinduet. Langsiktig erstatning for Parker? Veldig lik Sandro i spillestil (ballsikker ballvinner), de to dypt på midtbanen og Dembele bak spissen kunne vært moro. Endret 16. oktober 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Har ikke hørt om han før, men Wiki skryter fælt. Kalles blant annet "dutch xavi" der. Men hvis han er som du sier, lik Sandro, så har vi en veldig sterk midtbane. Hvis om men han kommer osv, er jo Spurs-rykter vi snakker om... Så forresten for noen dager siden at Bale snart går til Barca for åtte(8) millioner pund... Helt seriøst, kunne de ikke prøvd med en LITT realistisk pris hvis de først skal lyve?? :nei2: Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Modric er ute å snakker; "I agree (Bale) should play for Real Madrid and I hope he'll come," he told BBC Radio... Shoo med deg Modric, du fikk stikke... Ikke lur med deg Bale Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Kanskje han får være med like mye som Modric. 2 Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Lazio er bøtelagt 40.000Euro etter rasisme-bråket fra tilskuerene i El-kampen på WHL. Men i mitt hodet skurrer den summen litt... -Skal man bøtelegge klubber, nytter det nok lite med de summene der. Det er jo ikke engang en halv ukelønn for de bedre betalte spillerene. :nei2: Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Snublet over dette bildet på Twitter, så vet ikke hvor pålitelig det er. Men ser samtidig ingen grunn til å forfalske noe slikt. Bra sagt; tror AVB har tatt lærdom i fra feilene han gjorde hos oss. Noe som vil gjøre han bare enda bedre. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 (endret) AVB er en grei fyr. Han kommer til en stor klubb og skal gjøre forandringer på dagen. Det er vanskelig når vi har superstjerner som ikke passer inn i den stilen. AVB hadde nok passet bedre nå, da vi har Hazard, Oscar osv. Men allikevel, grei fyr! En av mine favoritter. Endret 18. oktober 2012 av Emils. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Håper på Lloris og Ade fra start i morgen, men blir vel med drømmen. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Tror Lloris får starte, mer usikker på Ade. Vanskelig å ta ut Defoe.. Men Avb blir jo kritisert uansett hva han gjør, så.... Grugleder meg til kampen, får poppe meg en pils klokka 13 imorgen og roe nervene med den Tro det blir en kanonmatch! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Grugleder meg, blir en nervefylt kamp på lik linje som Manchester United kampen, selv om det så klart er større å vinne på Old Trafford enn hjemme isolert sett. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 (endret) En simpel tråd for en stor kamp Optajoe sier forøvrig at kun 2009/2010 sesongen overgår sesongens poengsum etter 7 kamper, beginnings. Skulle Chelsea tape i dag står de med like mange poeng etter like mange kamper som under AVB i fjor. Skårer Defoe i dag går han forbi Keane på listen over THFC toppskårere. Sparkingen av AVB kostet Chelsea £28m, £1m mer enn hva Adebayor, Vertonghen og Lloris kostet Spurs i transfer-vinduet. Endret 20. oktober 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå