Snurreleif Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Skulle gjerne ha lagt ut statistikken fra kilden, men sitter på nettbrettet som er litt... anti-lettvint. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Lennon <- Skulle linket denne i forrige innlegg Endret 9. oktober 2012 av Posemedchips Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Denne jeg tenkte på Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Jupp, regnet med det i etterkant, men hodet mitt virket ikke som det skulle igår kveld. Men fra den linken din: "No central midfield pairing has recovered possession more times than Sandro and Dembélé (a combined total of 91 times) in the Premier League this season." Parker skal få det knallhardt med å komme seg inn fast på laget igjen når han er tilbake fra skade. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Så den jeg også og bet meg i merke det samme. Samt at Sandro er en mer ballsikker spiller enn Parker. Eneste løsningen må være i kamper hvor AVB kan dytte opp Dembele og sette Parker og Sandro sammen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Kan Parker få en plass på bekostning av Sigurdsson dog? http://www.cartilagefreecaptain.com/2012/10/10/3482190/tottenham-hotspur-tactics-analysis-clint-dempsey-gylfi-sigurdsson Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Satt faktisk med den artikkelen åpen i en tab, klar til å leses. Sigurdsson har ikke imponert hittil(glimter godt til innimellom, men), så litt rokkeringer som artikkelen nevner kan jo funke. Fan, kjenner jeg er litt nervøs foran Chelsea kampen allerede. Er jo leeeenge til.. :nei2: Men er Chelsea, så alt kan skje... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Tipper guttene deres er rimelig motiverte. Skal ikke se bort i fra at vi går på vårt første tap her. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 De er nok motiverte, ja Men den snikende følelsen i bakhodet som sier: "NÅ kommer 0-5 smellen!!!" går liksom aldri vekk. De kampene dukker opp med gjevne mellomrom som Spurs og -Brann supporter :nei2: Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Satt faktisk med den artikkelen åpen i en tab, klar til å leses. Du kan konkurrere med James May om tilnavnet Captain Slow, er ikke første gang jeg er raskere enn deg.. .. Tror på uavgjort resultat mot Chelsea om vi har en god dag. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Haha, det stemmer vel kanskje det... Slow thinkers do great things, eller no`sånt?? Uavgjort mot Chelsea er ett resultat jeg hadde vært fornøyd med. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) Fanken for noen negative supportere vi har Fornøyd med uavgjort du liksom. Alt annet en seier er tap.. Edit: Å si at man er fornøyde med innsatsen og at uavgjort er godt nok er noe man sier til ungene sine. Ikke til et lag som sikter etter CL. Endret 10. oktober 2012 av Hille Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Man skal vinne på hjemmebane. Samme hvem man spiller mot. Ikke at jeg har noen tro på at det skjer, men jeg blir ikke fornøyd med mindre det skjer av den grunn. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Nå som Hille har sagt vi vinner, så vinner vi! Jamfør med profetiene før Newcastle sitt 5-0 tap og Manchester United sitt 2-3 tap! Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Hehe ok, vi stoler på Hille Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Jeg lo Ikke snøring på åssen jeg legger videoen rett ut her, så da ble det link Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Jeg lo Ikke snøring på åssen jeg legger videoen rett ut her, så da ble det link [Media ] urlen[/ media] Skulle ønske det var litt mer om AVB dog, og ikke bare nødrim masse å ta av for å si det sånn! Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Bale er i form, scora 2 i landskampen idag. Han blir dog beskyldt for å ha filmet til seg ett straffespark. Uten å ha sett situasjonen, håper jeg det bare er opphausing fra media av en litt tvilsom dommeravgjørelse. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Mål nummer 2 var nydelig da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå