wûst Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Du vil venne deg til andre plasseringer utover sesongen. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Du vil venne deg til andre plasseringer utover sesongen. Jeg er klar over det, men det vil nok du også tøffen Lenke til kommentar
wûst Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Som i høyere enn dere da regner jeg med? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hvertfall i selvsikkerhet Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg tror Tottenham vil gjøre det bra i år. Redknapp er en fantastisk manager og hvis dere klarer å holde dere nogenlunde unna store skader så er det en mulighet for å bryte "De fire store". Defoe er en av Englands aller beste spisser. Crouch, Pavlychenko og Keane er gode spissmakkere. Modric, Bentley, Huddlestone, Lennon, Jenas, Palacios, Dos Santos og stortalentet Danny Rose som muligens vil få noen kamper i år(?) betyr at dere har god dekning på midtbanen, Bale kan jo som kjent også spille venstrekant. Forsvaret er det god dekning og gode spillere spesielt i Bassong, Corluka og Woodgate. Gomes er en fenomenal keeper som holder svært høy klasse med Cudicini som back-up kan man neppe klage. Lenke til kommentar
Ninjasniper Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 No må du ikkje gløyme vår alles kjære konge i forsvaret, King!! Heilt klart den beste mannen i forsvaret, og mykje av grunnen til at Bassong spelte så bra mot Liverpool. Gledar meg som ein unge til lokaloppgjer mot West Ham i dag. Har trua på siger, med tankje på at vi har taket på dei for tida, og at vi har vunnet våre to første kampar på ein overbevisande måte. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Deilig med seier i går og fremdeles tabelltopp Er dette blitt den "offisielle" Spurs-tråden? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Det er vel ingen andre tråder om laget, så regner med det. Hvis ikke kan den vel gjøres til det; "Tottenham Hotspurs, den offisielle tråden". Eller "Spudz official". Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Det er vel ingen andre tråder om laget, så regner med det. Hvis ikke kan den vel gjøres til det; "Tottenham Hotspurs, den offisielle tråden". Eller "Spudz official". Hotspur, ikke Hotspurs. Du er unskyldt i og med at du er Arsenal-fan, hadde du ikke vært det hade jeg trudd du er dum. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Fin start av Tottenham. Lukter topp-ti. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Fin start av Tottenham. Lukter topp-ti. Topp ti? :!: Tror nok Spurs ender langt høyere enn det (rundt 6. plass). Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Fin start av Tottenham. Lukter topp-ti. Vitsene dine stinker like mye som laget du holder med. Ta deg en bolle. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Synes han var mere generøs en vitseaktig. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Syns denne tråden har utviklet seg til en one-liner war mellom Sattern/JesharushanN vs. Tuttebobo. Men jeg digger det. ^^ Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Syns denne tråden har utviklet seg til en one-liner war mellom Sattern/JesharushanN vs. Tuttebobo. Men jeg digger det. ^^ Hehe. Vi må hjelpe til for å få til skaffe tråden mer aktivitet Ellers vil tråden død ut Men jeg undrer over hvorfor SkySports(?)/Canal+ ikke sender West Ham - Millwall. Har hørt at det har skjedd mye både før og under kampen. Blant annet arrestasjoner av supportere, og det har blitt meldt knivstikking. Endret 25. august 2009 av JesharushanN Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Tror aktiviteten her er lav fordi vi Tottenhamfans har et eget forum som er svært aktivt (til forskjell fra gunners.no). Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Da vant vi 1-5 i Carling Cupen da! Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Viktig! Fy f*"# jeg ble nervøs når Carlo hadde to kjemperedninger før 8 min. var spilt!(putta etter 9 og 11, det redda dagen) Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Tror aktiviteten her er lav fordi vi Tottenhamfans har et eget forum som er svært aktivt (til forskjell fra gunners.no). Det er nok fordi gunners.no er ekslusiv for medlemmene i supporterklubben i motsetning til tottenhamsvenner.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå