Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd

InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror Tottenham vil gjøre det bra i år. Redknapp er en fantastisk manager og hvis dere klarer å holde dere nogenlunde unna store skader så er det en mulighet for å bryte "De fire store". Defoe er en av Englands aller beste spisser. Crouch, Pavlychenko og Keane er gode spissmakkere. Modric, Bentley, Huddlestone, Lennon, Jenas, Palacios, Dos Santos og stortalentet Danny Rose som muligens vil få noen kamper i år(?) betyr at dere har god dekning på midtbanen, Bale kan jo som kjent også spille venstrekant. Forsvaret er det god dekning og gode spillere spesielt i Bassong, Corluka og Woodgate. Gomes er en fenomenal keeper som holder svært høy klasse med Cudicini som back-up kan man neppe klage.

Lenke til kommentar

No må du ikkje gløyme vår alles kjære konge i forsvaret, King!! Heilt klart den beste mannen i forsvaret, og mykje av grunnen til at Bassong spelte så bra mot Liverpool.

Gledar meg som ein unge til lokaloppgjer mot West Ham i dag. Har trua på siger, med tankje på at vi har taket på dei for tida, og at vi har vunnet våre to første kampar på ein overbevisande måte.

Lenke til kommentar
Det er vel ingen andre tråder om laget, så regner med det. Hvis ikke kan den vel gjøres til det; "Tottenham Hotspurs, den offisielle tråden". Eller "Spudz official".

Hotspur, ikke Hotspurs. Du er unskyldt i og med at du er Arsenal-fan, hadde du ikke vært det hade jeg trudd du er dum.

Lenke til kommentar
Syns denne tråden har utviklet seg til en one-liner war mellom Sattern/JesharushanN vs. Tuttebobo. Men jeg digger det. ^^

Hehe. Vi må hjelpe til for å få til skaffe tråden mer aktivitet :) Ellers vil tråden død ut :p

Men jeg undrer over hvorfor SkySports(?)/Canal+ ikke sender West Ham - Millwall. Har hørt at det har skjedd mye både før og under kampen. Blant annet arrestasjoner av supportere, og det har blitt meldt knivstikking.

Endret av JesharushanN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...