akamond Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Jeg skal kjøpe ny telefon. Det som er viktig for meg er at telefonen tåler en del, har god batterilevetid og er billig. Sony Ericsson c702 har jeg sett en del på. Har veldig lyst å kjøpe den, men den ligger litt i høyt i pris for meg. Men er det mulig å kjøpe denne mobilen fra ebay f.eks? Vil det fungere? Har undersøkt litt mer. Det største problemet er at jeg ikke får norsk ordliste, men er det mulig å laste ned? Får jeg æ, ø, å? Endret 25. august 2008 av akamond Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Min C702 holder kun batteriet kanksje 12 timer, selv med minimalt bruk, håpløst Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Go for it! Telefonen er god i mine øyne, men den har noen småfeil.(mobilen restarter og henger 1 sekund av og til) Det han over meg sier om batteritid er BS. Jeg kan bruke telefonen i 2-3 dager før jeg trenger å lade. Hvis du bruker den veldig mye må du lade hver kveld. Bra kamera og gode menyer. Mvh Thomas Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Kall det hva du vil, jeg kjenner to andre som har samme problemet med batteriet, men min bror sitt holder lenger. Sjekk prisguiden på erfaringer så ser du fler som faktisk opplever dette. Kanskje du som snakker BS Lenke til kommentar
ungkar1 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Den er ikke å anbefale som en batteri mobil sluker batteri, som bare det. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Batteritiden blir jo endel bedre om du slår ned lysstyrken på skjermen og slår av 3g Lenke til kommentar
2mmen Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 oppdater telefonen, hjelper på Har sikkert oppdatert 26 slike nå! P.g.a feil i programvare, både batteri og andre bugs Lenke til kommentar
akamond Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 oppdater telefonen, hjelper på Har sikkert oppdatert 26 slike nå! P.g.a feil i programvare, både batteri og andre bugs Hjelper det mye? Lenke til kommentar
Lira Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 oppdater telefonen, hjelper på Har sikkert oppdatert 26 slike nå! P.g.a feil i programvare, både batteri og andre bugs Litt grønn, men.. Hvordan oppdaterer man programvaren? Er det noe en kan gjøre selv eller må mobilen sendes inn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå