SurfingElite Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Noen her som skal? Blir nok veldig stas. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Jeg har lyst, men fant det ut for sent og bilettene ble utsolgt.. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Er det en konsert jeg skulle vært på så var det den..Irriterende at jeg ikke klarte å slaffe billett. Lenke til kommentar
Artico01 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg skal : D Veldig misfornøyd med billettene though.. Har sitteplass, noe som er litt trist i seg selv, men de er på det feltet som er "mest til siden" for scenen hvis du skjønner, virker ikke sikten blir så altfor bra derfra. Noen som vet hvordan det er? Ser man hele bandet godt? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Jeg har ståplasser, det er vel greit? Lenke til kommentar
fre4k Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Jeg fikk ikke tak i billett Lenke til kommentar
myrlas Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Bra konsert. Terningkast 4+ Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Bra konsert. Terningkast 4+ 4+ huh? Dårlige biletter? Alle jeg snakket med etter konserten ga den 6 Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Ja alle jeg kjenner var utrolig fornøyde osv, men den fikk jo 4 i aften og 3!! i Dagbladet Så det er vel litt blanda. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Må huske på at folk fra aviser er BETALT for å være der, imotsetning til de som selv betaler for å dra, og dermed har litt andre forventninger..alle konserter jeg har vært på har liksom vært 6-ere for meg. Men sure anmeldere finner alltid noe å plukke på og dra ned, så de kan føle seg hakket bedre enn "bermen" som liker det uansett hvordan det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå