Ekorre Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Heisann. det er kanskje flere som meg som har fått Too Human nå? Spilt igjennom det på singleplayer i helga og er helt frelst. Tenkte høre om noen er keen på å levele opp på coop sammen. evt ta noen av de Unstoppable achievementsene. Helt rått spill:D Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Nordisk release er jo 29. August... Er spelet region-free slik at ein kan importere? Endret 25. august 2008 av Gaz West Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Asiatiske versjonen er ute. den er sonefri. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Dette spillet hadde jeg egentlig droppet da demoen var, skal vi si trasig. Men ettersom du er helt frelst og synes spillet er toppers, ble jeg nyskjerrig på hva som gjorde dette, og kanskje jeg tok feil av demoen. Leter etter nytt co-op spill, så gjerne fortell hva som er så genialt med Too Human Endret 25. august 2008 av archongamer Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Dette spillet hadde jeg egentlig droppet da demoen var, skal vi si trasig.Men ettersom du er helt frelst og synes spillet er toppers, ble jeg nyskjerrig på hva som gjorde dette, og kanskje jeg tok feil av demoen. Leter etter nytt co-op spill, så gjerne fortell hva som er så genialt med Too Human må si jeg ble litt nysgjerrig jeg også, ble litt forhåndsskuffa da jeg leste noen anmeldelser.. Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Heisann. Det jeg likte var egentlig at det var som mass effect, bare med viking tema. Du har samme gode grafikken og masse forskjellige items. Det er også utrolig gøy å samle sammen armor pieces for å kompletere suiten din slik at du får bonus armor som reward. Du kan også kjøpe og selge disse på xboxlive. Kampsystemet var det jeg likte minst fra demoen, men viste seg at det satt ganske kjapt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Heisann.Det jeg likte var egentlig at det var som mass effect, bare med viking tema. Du har samme gode grafikken og masse forskjellige items. Det er også utrolig gøy å samle sammen armor pieces for å kompletere suiten din slik at du får bonus armor som reward. Du kan også kjøpe og selge disse på xboxlive. Kampsystemet var det jeg likte minst fra demoen, men viste seg at det satt ganske kjapt. Innkjøp:D ME er det beste rollespillet til xbox Lenke til kommentar
feet Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Var veldig begeistret før demoen, men jeg prøvde hele tiden å styre kamera med melee-sticken... noe som førte til at jeg ofte ble stående stille og slå i løse lufta Endret 25. august 2008 av feet Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Kommern ok til og kjøpe dette selv, men fra play-asia siden det er regions fritt. greit og spare litt penger. det med at det er norrøn mytologi er en veldig sterk grunn til at eg kjøper det! Endret 25. august 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Noen som har peiling på når norske butikker får inn dette? Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Noen som har peiling på når norske butikker får inn dette? Game/Spiderman i Trondheim la de ut for salg i går i alle fall. Så de fleste spillbutikker skal vel ha det tilgjengelig nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå