puuuz Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Noen som kan fortelle meg om iallefall en av disse telefonene vil fungere i Norge? LG enV2 VX9100 LG enV VX9900 Orange LG KT610 (Om den noen gang kommer ut) Eller en eller annen Sidekick Slide telefon.. Endret 25. august 2008 av puuuz Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 De to første er vel CDMA-telefoner, så de vil ikke virke i Norge. LG KT610 burde fungere om noen av en eller annen merkelig grunn skulle få lyst på den. Det samme tror jeg gjelder Sidekick. Hvorfor interesse for disse telefonene når det finnes så mye bedre på markedet? Lenke til kommentar
puuuz Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Ok.. Mente å ha lest en plass at om dem hadde 3G ville dem funke i Norge uansett, men mulig jeg har misforstått=) Finnes garantert bedre telefoner, men synses de ser litt tøff ut, ser liksom ut som en "vanlig" telefon på utsiden, men flipper du den opp så har den større skjerm og full qwerty tastatur=) Vil ha det jeg=) Lenke til kommentar
puuuz Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Ingen som vet?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå