roger4 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hva har skjedd med Netcom etterhvert. Nå skal de ha monopol på iPhone og selger med rådyrt abo. Jeg tenkte bare å bruke det som vanlig telefon og bruke WLAN når jeg skulle på nett. Men neida, jeg må ha et rådyrt abo. Nextgentel er jo blitt håpløse. For en tid tilbake bestilte jeg et abo. på internett hos dem. Det billigeste de hadde. Fikk det dyreste. Måtte betale for det dyreste og de nektet å levere det jeg hadde bestilt, med mindre jeg betalte nedgraderingsgebyr. Det måtte en bunke med formelle brev til før saken ble avgjort. Dårlig kundeservice for tiden. Andre erfaringer omkring kundeservice? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 De har sine prosedyrer ved kundeservice, Yting av Kundeservice. Men om hva som er avtalt blant deg og kundeveileder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå