eiger Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hei. Lurer på om det er noen som har prøvd Mobil Ip fra Phonzo eller tilsvarende fra andre levrandører? På forhånd takk. Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Jeg bruker det og har vært godt fornøyd med tjenesten. Har vel hendt at det har vært litt dårlig lyd hos mottageren jeg har ringt til, men det skjer vel av og til ved bruk av vanlig mobiltelefoni også. Lenke til kommentar
eiger Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Takk for svaret. Hvilke type mobiltelefon bruker du Knutaj? Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Nokia N82. Skal sies at det virker litt ustabilt da. Hender jeg mister forbindelsen etter en dag el to slik at jeg må koble til på nytt. Bruker det stort sett bare til utgående samtaler, så det er ikke noe stress for meg. Derfor har jeg ikke giddet å finne ut om problemet ligger i telefonen, mitt trådløse nettverk eller hos phonzo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå