Phinex Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Hey! Sitter her og vurderer litt nå på endel nytt, lenge siden sist jeg oppgraderte. så fant fram endel ting på handlelista som virker greit. Derfor så trenger jeg litt synspunkt angående dette. Noen anbefalinger i stedet for ? Noen "kjappe" I forhold til disken f.eks, er 2x F1 750 raskere og bedre ? eller er de like dann? .. Støy ? Jeg vet samsung er generelt sett stille og kjølige. etter mine 2 x 300 jeg har nå liggende. og skjermen, hvordan er den? en kompis av meg får + utgaven om noen dager. og den så veldig fristende ut. Vifta på skjermkortet, jeg har en pc som er dønn stille, men skjermkortet bråker noe så inni hampende når det starter. og det pisses me off. derfor så tenker jeg kanskje noe litt mer stille eventuelt ? kanskje anbefaling til en god kjøler som jeg kan montere på ? Og mtp. hovedkort, jeg klokker litt ( har lyst til å gå høyere), trenger mye usb og liker smarte finesser integrert. Greit valg med p5e ? Handlevogn til ting som frister Trond Endret 24. august 2008 av Phinex Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 haha, himla slappe folk er her inne, ingen som har noe å si ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå