Logikk Skrevet 24. august 2008 Rapporter Del Skrevet 24. august 2008 hei. jeg lurte på hva straffen er hvis politiet på en eller annen måte finner ut at man har røyka hasj en gang? hvis man f.eks prøver det en gang for å se hva alt oppstyret handler om, men ikke har intensjoner om å noen gang prøve det igjen, og man er ikke i besittelse av noe eller har solgt noe videre/smuglet inn til landet. blir det en prikk på rullebladet? takker for fremtidige svar, hilsen nysgjerrig ungdom. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 24. august 2008 Rapporter Del Skrevet 24. august 2008 Tror ikke de noen gang vil finne det ut og om de finner det ut tviler jeg på at det vil få noen følger for deg. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 24. august 2008 Rapporter Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Norge har et uttalt null-aksept holdning til all bruk av narkotika, og derfor er det ikke relevant om hvorvidt du ikke har prøvd det før eller ikke skal gjøre det igjen om du skulle bli tatt. Altså du må forvente samme reaksjon som alle andre som bruker cannabis og blir tatt for det. Endret 24. august 2008 av Montgomery Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 24. august 2008 Rapporter Del Skrevet 24. august 2008 Om de finner det ut, som er svært usannsynlig, så vil du i værste fall få en skjennepreken. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 24. august 2008 Rapporter Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Så lenge du ikke er tatt på fersken, skjer det ingenting. Om du tropper opp på en politistasjon og sier at du røyka hasj i forrige uke, så får du nok bare beskjed om å ikke gjøre det igjen! Jeg synes forøvrig det er liten vits i å prøve hasj. Ta deg en pils eller fem i stedet. Endret 24. august 2008 av insolvent Lenke til kommentar
Logikk Skrevet 24. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. august 2008 Norge har et uttalt null-aksept holdning til all bruk av narkotika, og derfor er det ikke relevant om hvorvidt du ikke har prøvd det før eller ikke skal gjøre det igjen om du skulle bli tatt.Altså du må forvente samme reaksjon som alle andre som bruker cannabis og blir tatt for det. takker for svar jeg har ikke prøvd det, og har ikke tenkt å prøve heller, bare greit å vite hva som kunne skjedd hvis man gjorde det og ble tatt. fant ikke noe på nettet om strafferammene rundt cannabis-røyking. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 24. august 2008 Rapporter Del Skrevet 24. august 2008 Jeg synes forøvrig det er liten vits i å prøve hasj. Ta deg en pils eller fem i stedet. Hvorfor er det så mye bedre? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 24. august 2008 Rapporter Del Skrevet 24. august 2008 Med alkohol tar det bare en natt +/- til du har lov til å kjøre igjen. Med hasj må man vente flere uker før det er helt ute av systemet, og blir du tatt bak rattet med THC og andre hasj-stoffer i blodet sliter du. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 24. august 2008 Rapporter Del Skrevet 24. august 2008 HEHE: trådstarter spør: hei. jeg lurte på hva straffen er hvis politiet på en eller annen måte finner ut at man har røyka hasj en gang? SVAR: hasj er dritt/dødsbra! Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 24. august 2008 Rapporter Del Skrevet 24. august 2008 (endret) HEHE: trådstarter spør:hei. jeg lurte på hva straffen er hvis politiet på en eller annen måte finner ut at man har røyka hasj en gang? SVAR: hasj er dritt/dødsbra! Og sånn, mine damer og herrer, blir man av å røyke for store mengder cannabis. Neida. Jeg tuller, Montgomery. Svaret ditt står dog ikke i stil med spørsmålet whatsoever. Edit: Rot med quotinga. Endret 24. august 2008 av Karl-Peder Lenke til kommentar
hean Skrevet 24. august 2008 Rapporter Del Skrevet 24. august 2008 hei. jeg lurte på hva straffen er hvis politiet på en eller annen måte finner ut at man har røyka hasj en gang? hvis man f.eks prøver det en gang for å se hva alt oppstyret handler om, men ikke har intensjoner om å noen gang prøve det igjen, og man er ikke i besittelse av noe eller har solgt noe videre/smuglet inn til landet. blir det en prikk på rullebladet? takker for fremtidige svar, hilsen nysgjerrig ungdom. Politiet er de du bør frykte minst, hasjrøyking kan fort bli inngangen til sterkere stoffer og avhengighet. Selvsagt er det folk som er uenige med meg og sannsynligvis vil si sitt her i tråden, Før dette skjer vil jeg innrømme det med en gang, sjansen er selvfølgelig ikke stor med tanke på hvor mange som har prøvd hasj. Går du derimot ut på gata i Oslo og spør 100 narkomane vil nok alle sammen svare at det begynte med hasj, så hvorfor ikke gjøre en liten risiko til noe risikofritt.... nemlig ikke prøv hasj i det hele tatt. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 24. august 2008 Rapporter Del Skrevet 24. august 2008 Neida. Jeg tuller, Montgomery. Svaret ditt står dog ikke i stil med spørsmålet whatsoever. Det var vel mer på å påpeke at trådstarters spørsmål var på god vei inn i en ny hasj-debatt allerede. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 24. august 2008 Rapporter Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Politiet er de du bør frykte minst, hasjrøyking kan fort bli inngangen til sterkere stoffer og avhengighet. Selvsagt er det folk som er uenige med meg og sannsynligvis vil si sitt her i tråden, Før dette skjer vil jeg innrømme det med en gang, sjansen er selvfølgelig ikke stor med tanke på hvor mange som har prøvd hasj. Går du derimot ut på gata i Oslo og spør 100 narkomane vil nok alle sammen svare at det begynte med hasj, så hvorfor ikke gjøre en liten risiko til noe risikofritt.... nemlig ikke prøv hasj i det hele tatt. Men først prøver man ofte alkohol først. Og før det går det jo bare i sukker og smågodt. Og før du får røre det må du spise middagsmaten din. FORBY MIDDAG!! Endret 24. august 2008 av niko_90 Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 24. august 2008 Rapporter Del Skrevet 24. august 2008 Men først prøver man ofte alkohol først. Og før det går det jo bare i sukker og smågodt. Og før du får røre det må du spise middagsmaten din. FORBY MIDDAG!! Mat må du jo ha mens hasj må du ikke ha for å overleve. Tankerekken din er like solid som å si at det er 50 % sjanse for å vinne førstepremien i lotto hver lørdag. Enten vinner du eller så vinner du ikke- altså 1 av 2! Lenke til kommentar
hean Skrevet 24. august 2008 Rapporter Del Skrevet 24. august 2008 Men først prøver man ofte alkohol først. Og før det går det jo bare i sukker og smågodt. Og før du får røre det må du spise middagsmaten din. FORBY MIDDAG!! Hvis du ikke skjønte det snakker jeg selvsagt om rusmidler her og sukker/smågodt er ikke rusmidler likevel om noen (over)reagerer på dette. Spis gjerne både middag og godsaker, angående alkohol har du nok 100% rett og vi hadde helt klart overlevd uten alkohol og det er vel bare spørmål om tid før det også blir forbudt. Hvorfor ikke, det vil jo bare komme godt ut av det..... Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 24. august 2008 Rapporter Del Skrevet 24. august 2008 Neida. Jeg tuller, Montgomery. Svaret ditt står dog ikke i stil med spørsmålet whatsoever. Det var vel mer på å påpeke at trådstarters spørsmål var på god vei inn i en ny hasj-debatt allerede. Aha! Beklager at jeg ikke så ironien i innlegget ditt. Du har nok rett i at hasjdebatten er igang igjen, noe jeg ikke har verken tid eller energi til å delta i. Folk ser av signaturen min hva jeg mener om saken, og det får være nok. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 24. august 2008 Rapporter Del Skrevet 24. august 2008 Har en kamerat som innrømte til politiet i avhør for noe annet, at han hadde røykt hasj for flere år siden, og han fikk vel en bot på 5000 eller noe. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 24. august 2008 Rapporter Del Skrevet 24. august 2008 Har en kamerat som innrømte til politiet i avhør for noe annet, at han hadde røykt hasj for flere år siden, og han fikk vel en bot på 5000 eller noe. Fikk han 5000 for hasjen eller "for noe annet"? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 Men først prøver man ofte alkohol først. Og før det går det jo bare i sukker og smågodt. Og før du får røre det må du spise middagsmaten din. FORBY MIDDAG!! Hvis du ikke skjønte det snakker jeg selvsagt om rusmidler her og sukker/smågodt er ikke rusmidler likevel om noen (over)reagerer på dette. Spis gjerne både middag og godsaker, angående alkohol har du nok 100% rett og vi hadde helt klart overlevd uten alkohol og det er vel bare spørmål om tid før det også blir forbudt. Hvorfor ikke, det vil jo bare komme godt ut av det..... Du skjønte sikkert at jeg satt det litt på spissen også Poenget mitt er at man velger det selv, om man vil prøve sterkere ting, uansett om du har røyka hasj eller ikke. Og om de 100 på gata som du skulle spørre svarer ja på at de "startet" med hasj, så kan du spørre 100 i fast jobb med kone og barn om de har prøvd en gang i livet de også. Du får nok overraskende mange ja (om alle som har gjort det innrømmer det såklart). Jeg syns den unnskyldningen er så usaklig tynn for det er ustyrtelig mange som har prøvd hasj og ikke noe mer. Får vel forby alkohol siden det fort fører til kokain også da. Og mens du er i gang med å forby alkohol så får du forby søtsaker og da. Hvorfor ikke, det vil jo bare komme godt ut det Lenke til kommentar
hean Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 Du skjønte sikkert at jeg satt det litt på spissen også Poenget mitt er at man velger det selv, om man vil prøve sterkere ting, uansett om du har røyka hasj eller ikke. Og om de 100 på gata som du skulle spørre svarer ja på at de "startet" med hasj, så kan du spørre 100 i fast jobb med kone og barn om de har prøvd en gang i livet de også. Du får nok overraskende mange ja (om alle som har gjort det innrømmer det såklart). Jeg syns den unnskyldningen er så usaklig tynn for det er ustyrtelig mange som har prøvd hasj og ikke noe mer. Får vel forby alkohol siden det fort fører til kokain også da. I 1. innlegget mitt hvis du leser innleggene da før du svarer på dem kommer det tydelig frem at jeg vat at sjansene er små men uansett er det jo bedre at heller holde seg unna hasj og nesten være 100% sikker på å ikke bli avhengig av sterkere stoff. Hva er tynt med den forklaringen, det er jo 100% fakta, tar du ikke den første hasjrøyken er sannsynligheten for at du begynner med noe sterkere nesten 0%.... Sier ikke at du er fordømt hvis du røyker hasj, hvis du tror det har du misforstått... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå