kyllingvippen Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Hei! Har du en spesiell sang som når du hører den eller tenker på den, så får du lyst til å hoppe og skrike ut sammen med artisten? Min egen lille sang: Boxcar Racer - Instrumental Lenke til kommentar
Bach Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Synger alltid med på de Bach-bitene som går på "Velt alle dine veie"-melodien. Har blitt et par småflaue episoder i byen med walkmann i øra. :oops: Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 "Ta å klipp deg din langhårete jævel" Lipps inc - Funkytown (AKA Kolnes) Mamboettelleranet.mp3 Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Yeah!! Prince - Pussy Control Er bare helt rå! Remix'en best... Ohh... hørt den flere hundre ganger idag.... Samt sunget seff.. Såvel jeg kommer opp så lyst i fistel.. lol Joachim Edit: LOL! Pu*sy ble sensurert.... Altså, det skal være Pus*y Control. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 The Pillows - Ride On Shooting Star har opptil flere ganger tatt meg selv i å nynne ganske høyt til musikken på trikken :-? og attpåtil på japansk da :o Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Opptil flere Nine Inch Nails - We`re in this together (greit når en er i skrike humør ) Lenke til kommentar
eught Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Metallica - The Memory Remains Lenke til kommentar
bj0rn Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Metallica - Wherever i may roam Lenke til kommentar
gaffa Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 ca alle sangene på In Flames - Reroute to Remain albumet og så dj sammy - heaven da, selvom jeg egentlig er imot trance Lenke til kommentar
midtownmadnes Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Coolio- Gangsta`s paradise den er jo SÅ RÅ! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Metallica - Die, die, die my darling & The Ataris - Summer Winds & Millencollin - No Cigar & The Hives - Die. alright! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå