Sheldon C Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Finnes det noen bra flysimulatorer til Xbox? Jeg kunne svært gjerne tenkt meg en simulator fra ww2. Noen som vet om det finnes, eventuelt om det kommer noe bra i nær fremtid? Lenke til kommentar
Xtend Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Finnes så vidt jeg vet ingen flysimulatorer til Xbox, det nærmeste som finnes per i dag er vel Flight Academy som (foreløpig?) kun er utgitt i Japan. Kanskje ikke akkurat simulatorer, men flyspillene Jane's Attack Squadron, Crimson Skies og Ace Squadron er alle på vei til Xbox. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 Endelig kommer det en ekte WW2 flysimulator til Xbox. Spilte for mange år siden et flyspill på Pc som het secret weapons of luftwaffe. Nå kommer spillet Secret weapons of Normandie til Xbox. Jeg har sett screenshots av det, og det ser dødskult ut. Kommer i november. Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Endelig kommer det en ekte WW2 flysimulator til Xbox. bare dumt at det blir et arkadespill, ikke en flysimulator. Øystein Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 Endelig kommer det en ekte WW2 flysimulator til Xbox. bare dumt at det blir et arkadespill, ikke en flysimulator. Øystein Tja, muligens like greit det. Håndkontrollen på Xboxene er har vel begrenset med knapper, og har derfor ikke de samme mulighetene for realisme som flysimulatorene på Pc der tastaturet blir flittig brukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå