Enceladus Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Jeg trenger en enkel og oversiktelig musikkavspiller som kan erstatte Itunes. Den må kunne synkroniseres med Last.fm Jeg er heller ikke noen fan av winamp. Så den nytter ikke. Itunes installerer for mye dritt itilegg til spilleren som jeg ikke vil ha på maskinen. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Anbefaler MediaMonkey! Sådan synkroniserer du med last.fm Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 AmaroK er perfekt. du kan klippe spillelista di (dersom du har en million band og vil f.eks kun høre på tre av dem eller to spesielle album, noen sanger... osv osv), sette låter i kø osv. du har dessuten en dugende equalizer, såkalt on-screen-display som spretter opp og forteller deg hva du hører på osv. meget bra program som gjør absolutt alt (riktig). Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Mediamonkey virket som microsoft office Så den avinstalerte jeg fort. Ble for uoversiktelig. AmaroK vet jeg ikke helt. Tror ikke jeg kan fordøye den heller. Det jeg liker så godt med Itunes er at den er så stilren og enkel i formen. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Det finnes ikke noen slags pluggins til Last.fm programmet som gjør den om til en fullferdig musikkavspiller/bibliotek? Det hadde jo vært genialt isåfall. For den er skikkelig ren og pen! Endret 25. august 2008 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 last.fm applikasjonen har alltid vært ustabil for meg. dessuten virker nesten ingen av funksjonene for meg på de operativsystem jeg bruker til daglig (Fedora 9 og openSUSE 11). men heldigvis så har jo AmaroK mulighet for alt last.fm kan gjøre per default Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå