tomacro Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hei er det noen her som vet om det er jobber der du kan jobbe hjemme ifra via pc? Noen av dere som har forslag eller jobber hjemmeifra. Fnt om noen svarte. Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 lær deg php og/eller AS3 og bli frilanser. skal vist være supert marked for det. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Eg har fått inntrykk av at flere og flere arbeidsplasser får muligheter for å jobbe hjemme. Bortsett fra de hvor man er nødt til å være fysisk til stede. Personlig jobber eg 50% av tiden hjemme ca. Jobber med IT drift og support. Er tilgjengelig både på mitt interne nummer, msn, epost og internsystem hjemmefra og har også tilgang til alle verktøyene eg trenger i fra hjemme. Med andre ord, for å gjøre jobben må eg ikke sitte på kontoret. En ting å tenke på derimot, som eg har problemer med av og til, er det kollegiale og sosiale på jobb. Sitter eg hjemme og jobber kan det bli svært kjedelig i lengden. I dag er for eks tredje dagen min hjemme. I morgen skal eg heldigvis inn på kontoret så eg får pratet litt skit med de andre. Men mange tenker ikke over dette. Eg gjorde hvertfall ikke. Lenke til kommentar
dreuf Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg driver eget firma fra hjemmekontor, og som han over meg sier, det blir kjedelig å sitte alene i lengden. Jeg kommer til å finne meg en næringshage i nærmeste fremtid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå