Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hjelp til valg av mc

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg trenger hjelp til valg av ny lett mc.

Det er 2 sykler som jeg har sett på, Yamaha YZF r125 og Cagiva Mito.

Yamahaen har et klart bedre design, men Cagivaen er så mye billigere.

Og, ja, jeg vet at 2-takteren til Cagiva går fortere enn 4-takteren som sitter i Yamahaen, men forskjellen er ikke vesentlig stor.

vet ikke om jeg skal velge design eller økonomi!..??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et lite spm, kosta ikje cagivaen meir enn yamahaen?? Yamahaen kosta vel 44k? og Mitoen over 50k..

Uansett, ville sett litte på driftskostnada, bensinforbuk, bruksområde, garanti osv.

Greit nok at Mitoen går sikkert litt beire enn YZF'en, men ikkje so kult å råne rundt med mopedlyd. Ville gått for YZF'en ja ;)

4-takter er KLART overlegen mot 2-takt uanset kossen du ser det mtp driftsikkerhet.

Lenke til kommentar
Et lite spm, kosta ikje cagivaen meir enn yamahaen?? Yamahaen kosta vel 44k? og Mitoen over 50k..

Uansett, ville sett litte på driftskostnada, bensinforbuk, bruksområde, garanti osv.

Greit nok at Mitoen går sikkert litt beire enn YZF'en, men ikkje so kult å råne rundt med mopedlyd. Ville gått for YZF'en ja ;)

4-takter er KLART overlegen mot 2-takt uanset kossen du ser det mtp driftsikkerhet.

Takk

Det med at Cagivaen er billigere er fordi jeg tenker på '06 modellen. Men takk uansett

Lenke til kommentar

Syns man er Mito høres ut som en moped, bør man få sjekka ørene sine. Eller syns dere kanskje dette høres ut som en moppe?

Har du planer om å trimme? Isåfall er Mitoen valget. Skal du ha en A-B sykkel som ser bra ut ville jeg satsa på Yamahaen.

Er forresten en 08 mod R125 til 42000 på finn nå. løp og kjøp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...