Blod Skrevet 24. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2003 Vi trenger en samferdselsminister. jeg søker på den jeg så alle får 100Mbit + en god vei til sverige Nei! Sverige skal adskilles fra Norge. Herved skal vi være landet alle vil bo i. Vi skal spesielt knuse den karrige 10Mbit BBB-linja deres, med våre 100Mbit-linjer. må være et sted der vi får billig cola og fanta :wink: Har jeg ikke nevnt tidligere at det skal bli billig? Eller glemte jeg det? Da sier jeg det igjen: Grandis og fanta (og cola Nei, vent, jeg har sagt det. jo, du har sagt det. men ikke hvor man skulle få det hen, så da tenkte jeg at man kunne gi de fattige svenskene litt bistand Svenskene kan bare ha det så godt med BBB'en sin de. Vil du være samferdselsminister eller ikke? jo, og siden statsministeren sier at svenskene bare kan ha det så godt så sprenger jeg svinesund brua Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 24. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2003 Masse jo, og siden statsministeren sier at svenskene bare kan ha det så godt så sprenger jeg svinesund brua Da er du ansatt. Skal få krigsminister Hartge til å angripe Sverige, tenker jeg. Tror jaggu vi trenger en h4xx0r-minister også. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. april 2003 Rapporter Del Skrevet 1. april 2003 kan joine inn som h4xx0r-minister med tanke på mine geniale kunnspaper og ønsker om å hacke seg inn i Fort Knox, diverse plasser i sverige osv :wink: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. april 2003 Rapporter Del Skrevet 1. april 2003 kan joine inn som h4xx0r-minister med tanke på mine geniale kunnspaper og ønsker om å hacke seg inn i Fort Knox, diverse plasser i sverige osv :wink: Kanskje det. Men da må du h4xx0r3 Pentagon også. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. april 2003 Rapporter Del Skrevet 1. april 2003 Det har allerede flyene tatt seg av :wink: men kan alltids "leke" litt med det som er igjen av det virtuelle 8) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 1. april 2003 Rapporter Del Skrevet 1. april 2003 Nåja, jeg synes nå h4xx0ring hører til under |_33+-departementet mitt. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 20. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2003 Hva skjer da? Jeg har ikke fått noen 100mbps enda :sukk: NPG Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 20. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2003 det har ikke vert valg enda .. .. bare vent litt Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 20. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2003 Når vi blir store (ikke viss!) så vil jeg gjerne få 1Mbps hvertfall, istedet for denne kjedlige 704 1 gb linja Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 20. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2003 Var det ikke du som skulle fpå 64k da? Eller hvem var det? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 20. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2003 Det var nok meg ja jeg syns jeg fortjener en oppgradering snart ! Viss ikke skal jeg gå til søksmål, og kreve oppreisning osv. pga. den lave hastigheten og 1gb grense osv.. bla.bla.bla... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 20. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2003 du skal nok få mye mer enn det .. man kan ikke noe annet enn å synes synd på deg .. Lenke til kommentar
capy Skrevet 20. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2003 håper dere åpner oljefondet litt da. tullete å spare så mye penger når det hele tiden blir finnet nye kilder. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2003 J'm appelezz Fredrique del Fiasko! common tu ta proppelle? El bandito kommer ogh tar degzch ffs! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 21. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2003 I Norge skal man snakke Bokmål, eller tilnærmet lik. Dermed basta. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2003 I Norge skal man snakke Bokmål, eller tilnærmet lik. Dermed basta. Sorry, jeg var LITT trøtt i natt! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2003 må vi begyne igjen .. Bokmål en et skriftsspråk! ikke en dialekt! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 21. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2003 Sry. Du skjønner hva jeg mener. Som i å lese bokmål uten å legge til en jævla dialekt/aksent. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2003 du vet jeg elsker å kødde med deg ... du vet det Lenke til kommentar
The_Trick Skrevet 21. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2003 Dere har min stemme! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå