Arve Systad Skrevet 23. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2003 /me vil vere avføringsminister.. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mars 2003 /me vil vere avføringsminister.. og hva gjør en sånn fyr da? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 24. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2003 /me vil vere avføringsminister.. og hva gjør en sånn fyr da? Styrer over dassruller og rotten.com sikkert. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 24. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2003 meg som erneringsminister Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 24. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2003 Kom nettop på hva jeg kan være.. Propagandaminister 8) Pliis Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 24. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2003 Kom nettop på hva jeg kan være.. Propagandaminister 8) Pliis We need no propaganda. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 24. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2003 trenger dere FEminister da? jeg kan ha ansvaret for kuer og annet fe. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2003 Jeg skal iallefall være |_33+minister, og se til at ting er tipptopp. Enten det, eller bitchminister. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mars 2003 /me vil vere avføringsminister.. jeg kom på hva en sånn minister gjrø han skjekker vell avføringen til folk bare kom har spart i 6år nå har en fin samling til deg Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 24. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2003 Ok, Espen og Lars er henholdsvis fe- og 1337-ministre. :] Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 24. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2003 /me vil vere avføringsminister.. jeg kom på hva en sånn minister gjrø han skjekker vell avføringen til folk bare kom har spart i 6år nå har en fin samling til deg Ekle unge Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 24. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2003 Kom nettop på hva jeg kan være.. Propagandaminister 8) Pliis We need no propaganda. Seff trenger dere propaganda!! Noen må spre budskapet om NPG til andre folk også som ikke er g33ks.. dah 8) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 24. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2003 Du kan sørge for at vi får 500 (eller 5000?) underskrifter, så NPG ser dagens lys som et ekte parti. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 24. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2003 Vi trenger en samferdselsminister. jeg søker på den jeg så alle får 100Mbit + en god vei til sverige Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 24. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2003 Vi trenger en samferdselsminister. jeg søker på den jeg så alle får 100Mbit + en god vei til sverige Nei! Sverige skal adskilles fra Norge. Herved skal vi være landet alle vil bo i. Vi skal spesielt knuse den karrige 10Mbit BBB-linja deres, med våre 100Mbit-linjer. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 24. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2003 Vi trenger en samferdselsminister. jeg søker på den jeg så alle får 100Mbit + en god vei til sverige Nei! Sverige skal adskilles fra Norge. Herved skal vi være landet alle vil bo i. Vi skal spesielt knuse den karrige 10Mbit BBB-linja deres, med våre 100Mbit-linjer. må være et sted der vi får billig cola og fanta :wink: Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mars 2003 da kan matministeren sørge for det da Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 24. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2003 Vi trenger en samferdselsminister. jeg søker på den jeg så alle får 100Mbit + en god vei til sverige Nei! Sverige skal adskilles fra Norge. Herved skal vi være landet alle vil bo i. Vi skal spesielt knuse den karrige 10Mbit BBB-linja deres, med våre 100Mbit-linjer. må være et sted der vi får billig cola og fanta :wink: Har jeg ikke nevnt tidligere at det skal bli billig? Eller glemte jeg det? Da sier jeg det igjen: Grandis og fanta (og cola Nei, vent, jeg har sagt det. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 24. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2003 Vi trenger en samferdselsminister. jeg søker på den jeg så alle får 100Mbit + en god vei til sverige Nei! Sverige skal adskilles fra Norge. Herved skal vi være landet alle vil bo i. Vi skal spesielt knuse den karrige 10Mbit BBB-linja deres, med våre 100Mbit-linjer. må være et sted der vi får billig cola og fanta :wink: Har jeg ikke nevnt tidligere at det skal bli billig? Eller glemte jeg det? Da sier jeg det igjen: Grandis og fanta (og cola Nei, vent, jeg har sagt det. jo, du har sagt det. men ikke hvor man skulle få det hen, så da tenkte jeg at man kunne gi de fattige svenskene litt bistand Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 24. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2003 Vi trenger en samferdselsminister. jeg søker på den jeg så alle får 100Mbit + en god vei til sverige Nei! Sverige skal adskilles fra Norge. Herved skal vi være landet alle vil bo i. Vi skal spesielt knuse den karrige 10Mbit BBB-linja deres, med våre 100Mbit-linjer. må være et sted der vi får billig cola og fanta :wink: Har jeg ikke nevnt tidligere at det skal bli billig? Eller glemte jeg det? Da sier jeg det igjen: Grandis og fanta (og cola Nei, vent, jeg har sagt det. jo, du har sagt det. men ikke hvor man skulle få det hen, så da tenkte jeg at man kunne gi de fattige svenskene litt bistand Svenskene kan bare ha det så godt med BBB'en sin de. Vil du være samferdselsminister eller ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå