Kebab GUD Skrevet 21. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2003 siden det ikke gårann å ha et demokrati med et parti så .... men uandett så er det noe som heter "noe med mange parti som lage en regjering "... vel .. jeg er 1337 ... Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 22. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2003 Skal stemme jeg hvis dere stiller på neste stortingsvalg... Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 22. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2003 hmmm.. er det plass til meg i det partiet? jeg vil gjerne bli "flame-minister" som da har som oppgave å skape frykt i alle som prøver seg på noe spikk. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 22. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2003 Sånne som deg _får_ faktisk 100mbit (jeg skal sågar la BjaA regjere over deg). "Sånne som deg" er ett uttryk som Hitler ville ha brukt. Forventer ikke generalisering av en måte å være på i dagens samfunn sosohal. Kan vi ikke heller ta det som er reelt. Modene styrer alt? Vanlig brukere er slaver Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 22. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2003 Genialt opplegg da! Kyllingvippen vil ha stilling han og!! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2003 Kyllingvippen: du kan få "æren" av å telle alle innlegga til folk, dag for dag Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 22. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2003 Sånne som deg _får_ faktisk 100mbit (jeg skal sågar la BjaA regjere over deg). "Sånne som deg" er ett uttryk som Hitler ville ha brukt. Forventer ikke generalisering av en måte å være på i dagens samfunn sosohal. Kan vi ikke heller ta det som er reelt. Modene styrer alt? Vanlig brukere er slaver Vel, dette blir et samfunn hvor n00bz og kverulanter (untatt meg) blir slått hardt ned på. Enten ber du om unnskyldning, eller så lar jeg bjaa mde 64k, regjere over deg med 33k. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 22. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2003 Eller så banner jeg deg mener du? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2003 Eller så banner jeg deg mener du? dU vil være offline du Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 22. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2003 Eller så banner jeg deg mener du? dU vil være offline du Du banner meg fra forumet, jeg banner deg fra Norge. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 22. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2003 Her skal hardt mot hardt . Har ikke mottat noe utviselse fra statsministern enda. :-? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 22. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2003 Her skal hardt mot hardt . Har ikke mottat noe utviselse fra statsministern enda. :-? Har ennå ikke motatt ban fra noen wannabe--mod heller. ;p Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 22. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2003 Bare til å skrive under her: Jeg godtar at john perm banner meg uten noe videre komplikasjoner.Underskrift: ______________________ og sende det i posten til meg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2003 Jeg kan være musikkminister Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 22. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2003 Jeg kan være musikkminister Kultur, om ikke musikk, kan du få være. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2003 Kultur, om ikke musikk, kan du få være. Ok dah...kan arrangere noen konserter oxo dah... :wink: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 22. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2003 Kultur, om ikke musikk, kan du få være. Ok dah...kan arrangere noen konserter oxo dah... :wink: Ja, og selvsagt må du distrubiere (elns) masse ulovlige MP3's. Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 22. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2003 Echtelion: Jeg hadde planer om å levere søknad for kulturminister-vervet, men samma det... Sørg for å tillate alle former for musikkopiering. Oss musikere får inn mest penger på spillejobber. Og gi meg gjerne en gig eller tre. Landet må fores med mest mulig ordentlig musikk, slik at dunk-dunk og listepop vil dø ut Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2003 det er ikke dere som bestemer hva dere blir ... det er sosohal som bestemmer det ... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 23. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2003 Vi trenger en samferdselsminister. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå