runa84 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 jeg skal gjennopprette fabrikkinstillinger på pcn. I veiledningshefte fra Windows (jeg bruker XP) står det følgende under punktet for gjennoprettingskontroll; - skriv inn banen til den riktige Winnt32.exe-filen (på CD-ROMen for windows XP) etterfulgt av et mellomrom og bryteren /cmdcons. jeg skjønner ikke hva som menes med dette? kan noen forklare meg hv ajeg skal skrive inn? skal det stå utenpå cd-romen? for den ble jeg ikke klok av. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Utifra det jeg tror, skal dusette inn cden, finne den filen, og trykke "Start>kjør>" og skrive inn "[bokstav]/plassentilfilen cmdcons" Lenke til kommentar
runa84 Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Utifra det jeg tror, skal dusette inn cden, finne den filen, og trykke "Start>kjør>" og skrive inn "[bokstav]/plassentilfilen cmdcons" men jeg vet jo ikke hva som skal skrive inn i "kjør". kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Jeg sa jo det, hvis cd rommen din er Bokstav "D", så skriver du foreksempel D:/ så finner du den filen på cden, og finner ut hvor den ligger, så skriver du D:/[hvordenliggeruten[]] cmdcons" Lenke til kommentar
PerB Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Husk på selve "brytertegnet". så skriver du D:/[hvordenliggeruten[]] /cmdcons" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå