fugletiteren Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 jeg har en ipod touch som jeg veldig jerne vil ha muligheten til å flytte dokumenter og anet. men jeg får ikke til å gjøre det. først lastet jeg ned "datacase" fra "app store" så måtte jeg skaffe meg et program som heter "ftp", så søkte jeg på "app store" og fant noe som het "caravan" men jeg klarer ikke å få den til å virke på pc sån at jeg kan legge til filler på ipoden og over til en anen pc????? hjelp Lenke til kommentar
chberge Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 FTP program til Windows er SmartFTP, WinSCP, FileZilla osv. Bare å søke på FTP på Google... Du kan jo bruke nettleserent til å se filene fra din iPod Touch med DataCase. Bare skriv inn ftp://ip.adresse:21 (står i DataCase hva adressen er).. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 FTP program til Windows er SmartFTP, WinSCP, FileZilla osv. Bare å søke på FTP på Google... Du kan jo bruke nettleserent til å se filene fra din iPod Touch med DataCase. Bare skriv inn ftp://ip.adresse:21 (står i DataCase hva adressen we Ok. Takk :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå