Gå til innhold

Noen spørsmål om xbox 360


olsen_st

Anbefalte innlegg

Et par-tre spørsmål hvis noen gidder å svare:

 

1. Ser at Xbox 360 er veldig billig nå (Arcade koster 1499,-). Er det lurt av meg å kjøpe nå, eller kommer den neste konsollen snart? Spiller ikke så mye...

 

2. Om jeg skal spille på LAN mot en annen xbox, må jeg ha LIVE Gold eller er det gratis? Er det sånn at begge må ha spillet når man spiller på LAN, eller trenger man bare en plate?

 

3. Jeg har en 22" LCD-skjerm med både VGA- og DVI-inngang som jeg skal bruke. Vil det være best å bruke en sånn en, eller burde jeg bruke en hdmi->DVI kabel?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har vell ikke engang kommet rykter om en arvtager til Xbox 360, så det vil nok være mange år til det kommer en ny Xbox. Selveste Xboxen blir dog oppgradert i ny og ne, men helt ny Xbox vil ikke komme på en god stund.

 

For å spille Online mot andre må du ha Gold medlemskap.

 

Har du DVI inngang, vil du nok få bedre bilde ved å bruke DVI kabel.

Dog så tror jeg ikke Xbox 360 Arcade har mulighet for DVI, så det blir nok DV-15S Standard VGA Connector du må bruke.

Lenke til kommentar
Jeg gikk hvertfall for Premium/Pro 60 GB. Er strålende fornøyd! Har allerede kjøpt Burnout Paradice, og tenker på å kjøpe meg et 1. person eller 3. person shooter. Noen forslag til bra spill? Og noen som vet om butikker som selger spill billig?

Komplett har noen gode spill på tilbud.

 

Selv kjøper jeg aldri spill for full pris. Enten kjøper jeg de brukt på finn.no (maks 200 kr) eller finner jeg tilbud på nett. Gode nettbutikker er Play.com, Play-asia.com* og videogamesplus.ca*

 

(* I disse butikkene må du sjekke at spillene er riktig sone evt. sonefrie)

 

Alle som eier en Xbox 360 bør kjøpe spillpakken Half Life 2: The orange box. Her er det 5 kvalitetsspill i ett. Ellers kan jeg anbefale Mass Effect. Ulempen med Mass Effect er at det kan virke litt overvelmende på softcore gamere.

 

Last ned demoer før du kjøper spill så ser du om det er noe for deg.

Endret av Azidops
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...