olsen_st Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Et par-tre spørsmål hvis noen gidder å svare: 1. Ser at Xbox 360 er veldig billig nå (Arcade koster 1499,-). Er det lurt av meg å kjøpe nå, eller kommer den neste konsollen snart? Spiller ikke så mye... 2. Om jeg skal spille på LAN mot en annen xbox, må jeg ha LIVE Gold eller er det gratis? Er det sånn at begge må ha spillet når man spiller på LAN, eller trenger man bare en plate? 3. Jeg har en 22" LCD-skjerm med både VGA- og DVI-inngang som jeg skal bruke. Vil det være best å bruke en sånn en, eller burde jeg bruke en hdmi->DVI kabel? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Det har vell ikke engang kommet rykter om en arvtager til Xbox 360, så det vil nok være mange år til det kommer en ny Xbox. Selveste Xboxen blir dog oppgradert i ny og ne, men helt ny Xbox vil ikke komme på en god stund. For å spille Online mot andre må du ha Gold medlemskap. Har du DVI inngang, vil du nok få bedre bilde ved å bruke DVI kabel. Dog så tror jeg ikke Xbox 360 Arcade har mulighet for DVI, så det blir nok DV-15S Standard VGA Connector du må bruke. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Har du DVI inngang, vil du nok få bedre bilde ved å bruke DVI kabel.Dog så tror jeg ikke Xbox 360 Arcade har mulighet for DVI, så det blir nok DV-15S Standard VGA Connector du må bruke. Xbox 360 Arcade har HDMI, så HDMI -> DVI burde vel gå...? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Xbox 360 Elite har HDMI. Xbox 360 Arcade kommer uten HDD og HDMI http://www.xbox.com/nb-NO/hardware/comparisontable.htm Endret 24. august 2008 av Svenni212000 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 nei nei, alle 360 har HDMI nå. kommer nok en ny Xbox om 3 til 4 år, ikke noe vits ig vente. Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 For å spille Online mot andre må du ha Gold medlemskap. Men hvis jeg vil spille offline, mot andre på samme nettverket? Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 For å spille Online mot andre må du ha Gold medlemskap. Men hvis jeg vil spille offline, mot andre på samme nettverket? Da trenger du ingenting annet enn en nettverkskabel. Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Xbox 360 Elite har HDMI.Xbox 360 Arcade kommer uten HDD og HDMI http://www.xbox.com/nb-NO/hardware/comparisontable.htm det du tenker på er medfølgjande hdmi-kabel. det er det bare elite har. Xboxer produsert etter august/september i fjor har hdmi-utgang. Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 For å spille Online mot andre må du ha Gold medlemskap. Men hvis jeg vil spille offline, mot andre på samme nettverket? Da trenger du ingenting annet enn en nettverkskabel. Men må begge xboxene ha dvd-en i, eller trenger jeg bare en plate? Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 OK. Takk for svar. Nå ser jeg at de har Arcade i butikken til 1595,- denne uken. Tror nok jeg slår til på dette tilbudet! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Hiver inn et spm jeg også: Er det noe poeng for meg som har pro-pakke (uten HDMI, hatt kryssburken en stund) å kjøpe en 360 elite, sånn for andre grunner enn svart boks og hdmi? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 større hdd er jo greit nå som man snart kan legge inn spill på hdd koster vel 2700 på elkjøp for elite så prisen er vel grei? ellers har du samme bilde med component som du får med hdmi. (hvis tven din støtter 1080p fra component da) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Xbox 360 Arcade: Har HDMI og komponent Xbox 360 Premium: Har HDMI og komponent Xbox 360 Elite: Har HDMI og komponent Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Jeg gikk hvertfall for Premium/Pro 60 GB. Er strålende fornøyd! Har allerede kjøpt Burnout Paradice, og tenker på å kjøpe meg et 1. person eller 3. person shooter. Noen forslag til bra spill? Og noen som vet om butikker som selger spill billig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 alle som eier en 360 burde ha ihvertfall Gears Of War og COD4 Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 alle som eier en 360 burde ha ihvertfall Gears Of War og COD4 HAr xbox 360 elite med spillene BF:BC, GTA IV + Random tony hawk Tenker og kjøpe: Halo3, GeoW 1 og 2 vis jeg liker 1'na, og planla og kjøpe cod4 føre men er det noen vits i forhold at man har runna spillet på pc? Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Jeg gikk hvertfall for Premium/Pro 60 GB. Er strålende fornøyd! Har allerede kjøpt Burnout Paradice, og tenker på å kjøpe meg et 1. person eller 3. person shooter. Noen forslag til bra spill? Og noen som vet om butikker som selger spill billig? Komplett har noen gode spill på tilbud. Selv kjøper jeg aldri spill for full pris. Enten kjøper jeg de brukt på finn.no (maks 200 kr) eller finner jeg tilbud på nett. Gode nettbutikker er Play.com, Play-asia.com* og videogamesplus.ca* (* I disse butikkene må du sjekke at spillene er riktig sone evt. sonefrie) Alle som eier en Xbox 360 bør kjøpe spillpakken Half Life 2: The orange box. Her er det 5 kvalitetsspill i ett. Ellers kan jeg anbefale Mass Effect. Ulempen med Mass Effect er at det kan virke litt overvelmende på softcore gamere. Last ned demoer før du kjøper spill så ser du om det er noe for deg. Endret 28. august 2008 av Azidops Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå