HellandB Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) spec: XP pro ati radeon 9700 128 mb omega driver 1.7 pentium M 1024 mb ddr2 ram Jeg lurer på hvorfor fps i spill blir lav etter en stund spilling. Spiller eks. CS 1.6 og Warcraft 3. Noen som har tips/tricks hvordan jeg kan fikse det? Eller er pcen rett og slett ikke kjapp nok til å kjøre 1.6 med 100 fps i lengden? Endret 24. august 2008 av KlikkaMongo Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 hmmm... sjekka varmen i maskina da? tok av sidepanelt på kabinettet mitt og satt en bordvifte til å blåse inn... temp sank med 15*c på alle komponenter og fps i cs gikk opp med ca 15 Lenke til kommentar
JaBBe Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Min laptop har samme specs som din, og jeg klarer ikke cs på 100fps. Men det er absolutt spillbart og ligger aldri under 60fps. Nå er ikke laptop noe hardcore spillmaskin uansett, så 100fps er ikke helt nødvendig Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Last ned nyeste skjermkortdriveren og skru av v.sync. Da har du vertfall konstant 100 fps på cs 1.6 Lenke til kommentar
HellandB Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 hmmm... sjekka varmen i maskina da? tok av sidepanelt på kabinettet mitt og satt en bordvifte til å blåse inn... temp sank med 15*c på alle komponenter og fps i cs gikk opp med ca 15 Gjør faktisk det:) Det fynker litt, men stiger etter hvert, kanskje det ikke kjøler godt nok.. Sluven Posted Today, 00:19 Last ned nyeste skjermkortdriveren og skru av v.sync. Da har du vertfall konstant 100 fps på cs 1.6 Lasta ned omege driver før jeg skrev posten:) Skal prøve å få av vs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå