Hr. Jenssen Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Er ikke meninga at man skal rakke ned på ting man faktisk finner negativt? Er det noen her som ikke har gjort det? Hvem var spørsmålet til egentlig? Black Hawk Down Den filmen må jo ha satt verdensrekord i flest avfyrte skudd. Geværene går ustanselig fra start til slutt. Nok til å gi en stakkars filmtitter hodepine, håpløst... det er jo en av tingene jeg likte med filmen, det viser jo hvordan det var der. Det får da være grenser for støy. Vent til du kommer deg i militæret. Kom deg til en Mek-Inf avdeling (2.BN feks), så skal du få se. Når helvete bryter løs på øvelser... ja, da bryter helvete rett og slett løs. Skudd avfyres fra alle kanter, fra alle slags våpen, og i alle slags bølger. Gled/gru deg (avhengig av om du har husket å ta med hørselvernet). Endret 31. august 2008 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Essem Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Kanskje jeg har litt vondt i ryggen... Da glir jeg vel lett unna hele militæret. Nei, vent. Jeg er jo passifist. Det er derfor jeg spiller Gears of War og GTA IV 24/7. Endret 31. august 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Du er vel ikke ordentlig passifist om du spiller spill som er skyting/dreping twenty-four seven? Lenke til kommentar
athorb Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Det er jo ikke ekte, så det gjør deg ikke til noen hykler på noen måte, i mine øyne. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Du er vel ikke ordentlig passifist om du spiller spill som er skyting/dreping twenty-four seven? Populært kalt ironi. Endret 31. august 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Ironi på nett funker visst dårlig. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Ironi på nett funker visst dårlig. Brukerfeil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå