Warrior Elite Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hei skal på tur og jeg har pakka masse, skal også pakke ned en sixpack med egg. Men de knuser lett, skal bevege meg mye og tøft. Trenger tips til å opprettholde standarden til eggene. Over og ut Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Pakk ett og ett egg i et ark med kjøkkenpapir hver og putt de i eggkartongen. Sur noen desimeter teip rund kartongen for å sikre at den ikke åpnes underveis. Pakk hele kartongen i et par aviser og putt hele rælet i en bærepose og ned i sekken. Done. Hvor overkill du vil gjøre det er opp til deg Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 http://www.sportsnett.no/ (under "dibbedutter" helt nederst i friluftsutstyr, finner du "Coghlan`s Egg Holder" beregnet for tur! disse skulle tåle en støyt) Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Når det gjelder egg så heter det ikke sixpack, men et halvt dusin. khaffner har nok rett - polstre med masse stuff/papir/håndkler/sokker! Evnt. kan du lage et innviklet strikk-system hvor alle eggene henger i spenn i lufta inne i en hard boks - som sånn HDD-strikkoppheng. ^^ Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Et par poster er slettet, alle bes lese forumkategoriens regler og retningslinjene.. igjen. --- Og når det gjelder det tråden omhandler er vel det ganske lett. Knus eggene oppi en beholder som ikke kan bli ødelagt og som har skrukork. Alt fra en miniflaske Imsdal til en termokopp til noe Tupperware kan brukes. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 http://www.sportsnett.no/ (under "dibbedutter" helt nederst i friluftsutstyr, finner du "Coghlan`s Egg Holder" beregnet for tur! disse skulle tåle en støyt) Jeg støtter den. En slik med en plastpose rundt (i tilfelle et egg skulle knuse og begynne å renne ut) er vel så nærme en ideell løsning som man kommer. Og når det gjelder det tråden omhandler er vel det ganske lett. Knus eggene oppi en beholder som ikke kan bli ødelagt og som har skrukork. Alt fra en miniflaske Imsdal til en termokopp til noe Tupperware kan brukes.Du glemmer premisset i første post som dikterer at eggenes standard skal opprettholdes. Det forutsetter at min tolkning er korrekt når jeg påstår at det innebærer å ikke knuse eggene. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (Passer til de fleste størrelser av hønse egg (ikke strutse egg). ) Om man vil ha med seg strutse egg er det litt værre. Hehe, den egg-holderen var genial og koster bare 44 spenn. Sportsnett har vel butikker i Asker / Oslo, ellers blir det dyrt å bestille bare for den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå