Enceladus Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Det står i denne meldingen at jeg har mindre minne enn hva jeg bør ha for å spille spillet. Men det stemmer jo ikke! Jeg har jo 4000GB ram om det da er det de mener? Kan jeg fikse dette på en fornuftig måte? Eller er det ikke noe å bry seg om så lenge spillet funker? Min maskinvare: Lenke til kommentar
slish Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Men det stemmer jo ikke! Jeg har jo 4000GB ram om det da er det de mener? Det var då voldsomt? Men for å svare på spørsmålet: Har hatt dette problemet (fått opp feilmeldinga) sjølv, men har ikkje merka nokon problem ingame. So det er sikkert ikkje so veldig mykje å bry seg om. Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Jeg regner med at du bruker Vista. Det er fordi Vista pre-cacher i minnet ting du har brukt sist, i tilfelle du skal bruke det igjen, og da ta kortere tid å laste. Er bare å ignorere det, Vista frigjør det minnet når du starter andre ting. M&B er bare et av meget få programmer som faktisk sjekker hvor mye ledig minne du har Øystein Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Okei da fikk jeg et svar på det Takker Spillet funker helt ypperlig ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå