Gå til innhold

Er folk her sånn totalt nerder, eller er de normale?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har alltid sett for meg en nerd som en liten pinglete asosial krepp med strikkevest og hornbriller... men å kunne kalles en nerd, er jeg nok litt for sosial, selv om jeg ikke helt forstår de derre jentene så godt, og derfor holder meg langt unna, og desuten er musikken alt for viktig for meg..

elsker gitaren min og black metal.. :D

Cradle of Filth :evil:

PS: CS er gøy!

Lenke til kommentar

For min del ser jeg ikke nerd og geek som en uting og er nok mer enn kvalifisert til begge delene. Men dette er ikke p.g.a mitt uteende, men heller hobby og min sterke interesse. Folk som skyr pc og alt det innebærer bare for at dem er redd å bli kalt geek eller nerd har jeg mer eller mindre sansen for. Vi "nerder" og "geeker" lever i en tid der "vi tar over" mer og mer av samfunnet, pc'en blir mer og mer vital og brukbar i all slags sammenhenger i hverdagen og slik vil det fortsette i fremtiden. Det tror jeg sterkt på, og da er det folket som ikke ville prøve "vår lille vidunderverden" som sitter med skjegget i postkassa. :yes:

Lenke til kommentar

YOU A GEEK BOY?

SIR YES SIR :woot:

Har et sosialt liv og masse å drive på med på fritiden bortsett fra data, men en liten geek er jeg nok.

Har drevet på med data i mange år, og jeg husker enda hvor glad jeg var når jeg fikk min første amiga av han fattern :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...