Gå til innhold

Er folk her sånn totalt nerder, eller er de normale?

Anbefalte innlegg

eg har alltid lurt på om folk her er litt tilbakestående, om de på fritiden bare sitter med loddebolten i den eine handa og en cola i den andre, og er ikkje i nærheten av tanken på å gå ut med noken venna.

er de mange sånne her eller?

eg personlig bruker egentlig bare forum til spørsmål om data, og er faktisk adskillig meir interesert i trening enn data. hørre masse musikk, og foretrekker venner lenge før data.

så kossen er det her? er alle nerder?, eller er de mere normale folk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er IKKE nerd! Jeg er GEEK! Jeg har en glødende interesse for datamaskiner og div. gadgets. Nytteverdien spiller liten rolle - er det stilig, er det interessant. :)

Sånn sett er jeg vel ikke annerledes enn f.eks. folk som er glødende opptatt av fotball?

Og ja: jeg har et sosialt liv. Er forlovet med den nydeligste jenta i verden - life is GOOOOOD! :yes: Det eneste jeg skulle hatt mer av, er penger. Det er ikke så lukrativt å være daglig leder for Overklokking.no akkurat......

Lenke til kommentar

Er jo ikke nærd, men alikevel sitter jeg her og svarer på innlegg... Elsker pcr og elektroniske gadgets (har gps laptop flashdisk osv men bruker det aldri :roll: ).. Definer nerd så finner man fort ut hvem som er det.

Kan jo ikke være nerd når jeg synes cola og pepsi er noe drit, og drikker barnebrus som Solo :woot:

Lenke til kommentar
Jeg er IKKE nerd! Jeg er GEEK! Jeg har en glødende interesse for datamaskiner og div. gadgets. Nytteverdien spiller liten rolle - er det stilig, er det interessant. :)

Sånn sett er jeg vel ikke annerledes enn f.eks. folk som er glødende opptatt av fotball?

Og ja: jeg har et sosialt liv. Er forlovet med den nydeligste jenta i verden - life is GOOOOOD! :yes: Det eneste jeg skulle hatt mer av, er penger. Det er ikke så lukrativt å være daglig leder for Overklokking.no akkurat......

jess.. det er vell i denne kategorien jeg passer også.. rent bortsett fra at jeg ikke er daglig leder på overklokking.no, ei heller forlovet med samboeren min

Lenke til kommentar

Dersom du definerer "normal" som "lik alle andre", så er jeg ikke normal nei. At jeg liker hardware betyr heller ikke at jeg ligger og svømmer i det 24/7. Jeg har nå i over en måned ikke startet datamaskinene mine, og jeg kan ikke si at jeg lider. Nå bare gleder jeg meg til solen kommer, så turer på stranden blir aktuelt.

(BTW: Fucket opp på ebay nettopp, da jeg ikke så forskjell på $ og £ :) )

Lenke til kommentar

jeg vil ikke karakterisere meg selv som nerd; jeg spiller basket hver dag, er sammen med venner ganske mye, men jeg har en hobby (overklokking) som folk kanskje ser på som nerdete... men det ert meg venner kommer til når de har problemer med hw og sånn 8) ikke for å briefe...

Lenke til kommentar

Hører masse mp3 og spiller litt sometimes, går på skole, har et sosialt liv, jenter, er ute med venner osv.

det beste er jo å bare slå seg med med god musikk og noe hw.no stuff og rett å slett "jobbe" <--ser på det som å slappe av :D

Lenke til kommentar

Alle gutter/menn er nerder i en eller annen form.

Da vi somregel har en eller flere hobbyer som vi virkelig brenner for.

Og som man ofte eller gjerne lar gå forran andre "ting"

Dere som tror dere ikke er nerder : har dere ingen hobby eller annen syssel som dere annser dere for å ha bedre kunnskaper om enn gjennomsnittet av befolkningen ?

Tenk dere godt om.......

PS Hva er galt med å være nerd.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg tror Nerd var et sterkere ord før, det er mer vanlig å bruke nå, kansje fordi det blir stadig fler av oss.

De fleste her er nok nerder ja, inkludert meg.

Men man må jo ha andre ting å gjøre også, ikke bare data, det er ikke sunt. Iallefall ikke i disse tider på året. (SOL)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...