brukernamn Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 eg har alltid lurt på om folk her er litt tilbakestående, om de på fritiden bare sitter med loddebolten i den eine handa og en cola i den andre, og er ikkje i nærheten av tanken på å gå ut med noken venna. er de mange sånne her eller? eg personlig bruker egentlig bare forum til spørsmål om data, og er faktisk adskillig meir interesert i trening enn data. hørre masse musikk, og foretrekker venner lenge før data. så kossen er det her? er alle nerder?, eller er de mere normale folk? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Alle her er normale, trur jeg da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Joda vi er normale her Lenke til kommentar
nenzeo Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Nei... altså... når det gjelder folket på forumet, så varierer det helt sikkert veldig på hvor nerdete man er, men vi er jo alle "litt" nerder hær! (med tanke på hobbyen vår! ) Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Nå skille eg meg litt ud då.. eg e ein løggnas som bare MÅ ha någe å fingra i.. Elske å ødelegga i forsøkene bare for å svi av kronestykker på nytt utstyr.. Det e pigede nesten sant og Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Av de 25000 som er registrert er det nok endel nerder ja. Selv er jeg ikke nerd. Folka som henger på overklokkingsdelen av forumet er NERDER. Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Eg hadde teke det som eit kompliment å vorte kalla nerd. Føre trekk venar eg og men når eg er med venar vert det til at me spelar PRO2 på PS2 og SJAKK Er Sjakk=Nerd? Lenke til kommentar
EC Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Jeg er IKKE nerd! Jeg er GEEK! Jeg har en glødende interesse for datamaskiner og div. gadgets. Nytteverdien spiller liten rolle - er det stilig, er det interessant. Sånn sett er jeg vel ikke annerledes enn f.eks. folk som er glødende opptatt av fotball? Og ja: jeg har et sosialt liv. Er forlovet med den nydeligste jenta i verden - life is GOOOOOD! Det eneste jeg skulle hatt mer av, er penger. Det er ikke så lukrativt å være daglig leder for Overklokking.no akkurat...... Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 jeg ville tatt det som ett komplimant (iktig skrevet?) om noen kalte meg nerd.. det betyr vel mer eller mindre det at man er god/intressert i hobbyen sin (les: overklokking) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Er jo ikke nærd, men alikevel sitter jeg her og svarer på innlegg... Elsker pcr og elektroniske gadgets (har gps laptop flashdisk osv men bruker det aldri ).. Definer nerd så finner man fort ut hvem som er det. Kan jo ikke være nerd når jeg synes cola og pepsi er noe drit, og drikker barnebrus som Solo Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Vel eg ser på meg som en nerd og de nærmeste vennene mine kaller meg nerden på kødd men folk hadde aldri trodd at eg var nerd. Eg har då nettop kommet ut av skapet og fortalt dem at eg bare sitter foran pc'n hjemme. Lenke til kommentar
Arb|ter Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Jeg er IKKE nerd! Jeg er GEEK! Jeg har en glødende interesse for datamaskiner og div. gadgets. Nytteverdien spiller liten rolle - er det stilig, er det interessant. Sånn sett er jeg vel ikke annerledes enn f.eks. folk som er glødende opptatt av fotball? Og ja: jeg har et sosialt liv. Er forlovet med den nydeligste jenta i verden - life is GOOOOOD! Det eneste jeg skulle hatt mer av, er penger. Det er ikke så lukrativt å være daglig leder for Overklokking.no akkurat...... jess.. det er vell i denne kategorien jeg passer også.. rent bortsett fra at jeg ikke er daglig leder på overklokking.no, ei heller forlovet med samboeren min Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Dersom du definerer "normal" som "lik alle andre", så er jeg ikke normal nei. At jeg liker hardware betyr heller ikke at jeg ligger og svømmer i det 24/7. Jeg har nå i over en måned ikke startet datamaskinene mine, og jeg kan ikke si at jeg lider. Nå bare gleder jeg meg til solen kommer, så turer på stranden blir aktuelt. (BTW: Fucket opp på ebay nettopp, da jeg ikke så forskjell på $ og £ ) Lenke til kommentar
Jibril Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 jeg vil ikke karakterisere meg selv som nerd; jeg spiller basket hver dag, er sammen med venner ganske mye, men jeg har en hobby (overklokking) som folk kanskje ser på som nerdete... men det ert meg venner kommer til når de har problemer med hw og sånn 8) ikke for å briefe... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Hører masse mp3 og spiller litt sometimes, går på skole, har et sosialt liv, jenter, er ute med venner osv. det beste er jo å bare slå seg med med god musikk og noe hw.no stuff og rett å slett "jobbe" <--ser på det som å slappe av Lenke til kommentar
Blacksheep Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Alle gutter/menn er nerder i en eller annen form. Da vi somregel har en eller flere hobbyer som vi virkelig brenner for. Og som man ofte eller gjerne lar gå forran andre "ting" Dere som tror dere ikke er nerder : har dere ingen hobby eller annen syssel som dere annser dere for å ha bedre kunnskaper om enn gjennomsnittet av befolkningen ? Tenk dere godt om....... PS Hva er galt med å være nerd. Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Jeg tror Nerd var et sterkere ord før, det er mer vanlig å bruke nå, kansje fordi det blir stadig fler av oss. De fleste her er nok nerder ja, inkludert meg. Men man må jo ha andre ting å gjøre også, ikke bare data, det er ikke sunt. Iallefall ikke i disse tider på året. (SOL) Lenke til kommentar
Blue Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Hepp! nerd ja...vist poxxx...er stolt av det også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå